annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Bijna iedereeen heeft het probleem.

Een kennis van mij heeft nog geen problemen, heeft hij even mazzel.

Het wachten is nu op Sony want na 5 emailswisselingen hebben ze ook mijn probleem en alle informatie naar de experts doorgezet....

Nuribah60
Nieuw

Hartelijk dank voor het delen van het antwoord van Sony. Deze oplossing heeft ertoe geleid dat de tijd op de tv gesynchroniseerd is met mijn mediabox en nu kan ik weer You Tube openen op mijn tv,KD55XE9005. Top!

 

 

profile.country.NL.title
Rubracer
Lid

Idd terug naar fabrieksinstellingen

België/Nederlands kiezen

Tijd handmatig en ff instellen op juiste datum en tijd.

Na alle instellingen en updates in menu toch weer netwerk tijd gekozen.......stroom eraf en 15 minuten later erweer op tot nog toe volledige verbinding in stand gebleven...morgen weer is kijken

profile.country.NL.title
FriekNL
Ontdekker

Hier hetzelfde probleem. Heb het stroom van de tv gehad tijdens de vakantie en na de vakantie geeft hij aan wel verbonden te zijn maar geen toegang tot internet. Gek genoeg doet Netflix het wel! Maar Videoland/Prime/YouTube allemaal niet....

 

Heb de tv teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps opnieuw geïnstalleerd en ingesteld (Pokkewerk) en nu zijn de laadtijden retelang en de kwaliteit valt steeds terug naar erg blokkering beeld. Nogmaals stroom eraf gegooid en weer het probleem nu met wel verbonden maar geen internet... 

 

Het betreft bij mij trouwens een Sony Bravia Kd-55ag8 

 

profile.country.NL.title
Lothering
Lid

Dank voor de tip!

Bij zelfde probleem sinds wel WIFI ( en ook Netflix) maar geen internet (dus geen youtube etc.). Ik vermoed sinds , de laatste update van de tv. 

Een vaag probleem, met vele experimentele antwoorden in de groep.

Fijn dat er gezocht wordt, maar gezegd moet worden dat Sony dit probleem, dat al langere bestaat, wel meer klantgericht mag aanpakken.

Sony doet zich zelf hiermee ernstig te kort en de klant dus ook.

wordt vervolgd.

tv is van type 

KD-49XF9005

Tags (1)
profile.country.NL.title
kai.thakoer
Ontdekker

Heb ook problemen met sony tv kd-55xg8577.

Hotspot via mobiel internet werk ook niet ligt denk ik aan Android kan geen streaming tv kijken. Update werk voor geen reet. 

 

***** sony moet je weer beginnen! 

profile.country.NL.title
kai.thakoer
Ontdekker

Zit gewoon een bug in het systeem die jij zelf moet aan geven - apparaat voorkeur-

-Ontwikkelaarsopties- en dan op bugrapport generen hij gaf aan dat er een bug was en nu kan ik op internet zo heb ik het gedaan! 😛 Weet niet wat er fout was maar hulp van sony hoef ik niet op wachten. Misschien werkt het bij jullie ook zo? 

Fin-2020
Ontdekker

hier zelfde probleem na update van tv, alles geprobeerd  echter zonder effect

profile.country.NL.title
Lothering
Lid

complete fabrieksherinrichting gedaan.

land Belgie (?)  taal Nederlands

Installatie verder afgehandeld met hulp van Android GSM

 

E.e.a. werkt nu weer naar behoren.

Ik zal niet te vroeg juichen, maar op dit moment lijkt het resultaat met een gekke workaround te werken,

 

profile.country.NL.title
frankyuitoostende
Ontdekker

Awel ik heb uren zitten zoeken om dit probleem op te lossen: Router, netwerk, TV diagnostics, lezen op Sony probleem helper die je enkel meer problemen geeft!!

Er bleef staan: verbonden, geen internet

En inderdaad Netflix OK

En het probleem is de tijdsaanduiding, ongelooflijk maar waar!!!

De tijd op TV was niet synchroon met het netwerk

En dat is het enige probleem: SHAME ON YOU SONY om dit simpel probleem niet te kennen.

Om uw klanten zo te laten rotzooien met vanalles die er niets toe doet SHAME

Oplossing; Ga naar Instellingen

                    Scroll naar beneden Datum en Tijd

                    Kies Netwerktijd gebruiken

Kan het nog eenvoudiger?? Ik dacht het niet Shame you Sony om uw klanten zulke slechte info te geven.