annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
profile.country.NL.title
Joost_492
Ontdekker

Hier vanaf het begin ook. Sinds 1 jaar geen probleem meer gehad. Alleen soms op het scherm kort een melding dat er geen WiFi is maar dat is er wel (controle bij TV instellingen) Ondersteuning weet geen oplosding daar voor. Maar verder ben ik zeer tevreden met de TV.  Deze week zelfs nog een nieuwe update gekregen  (PKG6.7210.0363EUA)

profile.country.NL.title
Joost_492
Ontdekker

Hi. Heb je een account aangemaakt.  Ik heb goede ervaring met de service middels mijn Sony Account. Zoals ik al eens eerder aangaf...   Compleet resetten en bij invoeren LAND België aangeven.  Dit hielp bij mij lange tijd prima en later na wat updates geen probleem meer gehad.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De truc om Belgie als land te kiezen was enkele jaren geleden van toepassing omdat er een externe mediaboxwas aangesloten, om de interne klok gelijk te laten lopen zodat de applicatie's die via internet verbonden zijn te laten funcioneren.

 

De software versie's in de huidige Sony Bravia TV's funcioneren tegenwoordig naar alle tevredenheid, meestal ligt het aan de sterkte van het wifi signaal van het thuisnetwerk als er problemen voordoen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!