annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

Beste allen,


Ik heb sinds het begin van de aanschaf van de TV constant last van de Netflix app. Die crasht onregelmatig, maar vaak bij het selecteren van een serie.

1. Netflix start op
2. Kiest serie/film
3. Start serie/film
4. Scherm wordt zwart --> TV gaat weer aan (digitale zender)

Vervolgens start ik weer netflix op en doe exact hetzelfde en crasht exact op dezelfde manier. Hierdoor ben ik vaak verplicht om de Playstation aan te zetten en de Netflix app daar te gebruiken omdat de Smart-app van de TV dus niet werkt.  Wij hebben thuis twee tv's staan de 1. KDL-50W828B en de 2. KDL-50W805B. Beide vertonen dezelfde problemen met de app.

Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft. Ik heb het gevoel dat het aan de app ligt en die een bug bevat waardoor het constant crasht. Echter verwacht ik van Sony een fatsoenlijke netflix app voor een 'smart-tv'....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@pa3eia

Dat lijkt mij een goed idee omdat ook ik denk dat dit niet specifiek een probleem met de W serie betreft.

Weet jij toevallig hoeveel werkgeheugen er in mijn KD-55XD8599 uit 2016 zit ingebouwd? Ik weet alleen de grootte van het opslaggeheugen (16Gb)

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
Nikki2307
Nieuw

Mijn Netflix en videoland word er ook de hele tijd uit gegooid. Kan iemand mij helpen? Ik heb een sony kdl 50w815b 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is dit niet op te lossen, de oorzaak ligt in het geheugen van de "b" line.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ardondezeeuw75
Nieuw

Ook mijn KDL50W805B crashed voortdurend. is er geen manier om het werkgeheugen vrij te maken oid?

Lijkt me stug dat netlfix dit gaat oplossen, waarom zouden ze. Bij andere merken samsung oa is er niks aan de hand.

ja ik ben inmddels overgestapt naar samsung, ivm de waardeloze service van Sony en de ontzettend waardeloze smart tv implementatie van Sony,

Deze TV staat boven als afdankertje uit 2014 en zelfs daar is hij niet meer geschikt voor. Het wordt tijd dat Sony zijn verantwoordelijkheid neemt in bepaalde zaken ipv steeds maar af te schuiven naar anderen en hun klanten niet serieus te nemen.

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Heb de al een keer een soft reset gedaan (stroomloos maken TV).

Onbekend welke versie van Netflix je gebruikt. Is dit de laatste? Anders al je Netflix updates verwijderen en eventueel de 1e versie gebruiken en anders de versie die wel werkte en deze dan niet meer updaten.

Als laatste mogelijkheid je TV volledig resetten naar fabrieksinstelling.

Succes Hans

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vóór het starten van een stream de ondertiteling uitschakelen. Dan starten de streams weer zonder problemen op. De ondertiteling kan je na 3 tellen in de stream weer gewoon inschakelen en de film of serie speelt probleemloos af.

De oorzaak zit hem waarschijnlijk in een vol cache geheugen, die kan je niet zelf legen.


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Cabjo..
Nieuw

Cash leegmaken = internetinhoud vernieuwen, volgens Sony. Dus Home-knop, instellingen, netwerk, internetinhoud vernieuwen. Verder werd mij gesuggereerd na het selecteren van de serie/film, even 30 sec te wachten met afspelen.

Een effectieve work-aroud is voor afspelen ondertiteling uitzetten, dan afspelen beginnen en ondertiteling er weer bijzetten (via ondertiteling knop op je afstandsbediening). Tip van iemand anders in een van de vele communities, weet niet meer wie.