annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

Beste allen,


Ik heb sinds het begin van de aanschaf van de TV constant last van de Netflix app. Die crasht onregelmatig, maar vaak bij het selecteren van een serie.

1. Netflix start op
2. Kiest serie/film
3. Start serie/film
4. Scherm wordt zwart --> TV gaat weer aan (digitale zender)

Vervolgens start ik weer netflix op en doe exact hetzelfde en crasht exact op dezelfde manier. Hierdoor ben ik vaak verplicht om de Playstation aan te zetten en de Netflix app daar te gebruiken omdat de Smart-app van de TV dus niet werkt.  Wij hebben thuis twee tv's staan de 1. KDL-50W828B en de 2. KDL-50W805B. Beide vertonen dezelfde problemen met de app.

Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft. Ik heb het gevoel dat het aan de app ligt en die een bug bevat waardoor het constant crasht. Echter verwacht ik van Sony een fatsoenlijke netflix app voor een 'smart-tv'....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het misschien mogelijk dat de account al op de PS aangemeld is/was?

Sony is niet verantwoordelijk voor de Netflix app, in dit geval is dit Netflix zelf.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Intern had ik een case aangemaakt voor je. 

 

Kun je me vertellen wat de Netflix APK is die in gebruik is (foto maken van de "device" pagina in het help menu van de instellingen van Netflix). En kun je een netwerk check doen binnen Netflix (zit ook bij de instellingen). 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@firebladex, heeft even geduurd. 

 

Intern reactie gekregen. Het geheugen van de TV loopt vol bij het gebruik van Netflix. 
Dit is alleen het geval bij dit specifieke model. Netflix moet dit oplossen, maar wij hebben geen nieuws over wanneer dit gebeurd. 

 

 

profile.country.NL.title
Silverleaf
Ontdekker

Ook bij mij (KD-43X8305C) crasht Netflix de gehele tv, maar dan bij aanmelden. Het lijkt er op dat Netflix aangemeld is, maar zodra je iets binnen de app wil selecteren bevriest alles en vaak crashed de tv. Of anders meldt Netflix zich af en weer aan en is alles ok.

 

Maargoed, de tv reageert steeds vaker zeer slecht op de afstandsbediening in de eerste minuten na inschakelen, het lijkt er sterk op dat de tv op de achtergrond ergens mee bezig is.

 

Het valt me behoorlijk tegen dat de tv software nog steeds instabiel is.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat heet niks te maken met het toestel waar dit topic over gaat. 

Er zijn genoeg onderwerpen waar vergelijkbare ervaringen besproken zijn en wat er aan gedaan kan worden. 

profile.country.NL.title
Silverleaf
Ontdekker

Nou de oplossing lijkt vooral wachten op een nieuwe software update.

Rutgerdv
Nieuw

Hallo, ik heb de zelfde fouten bij mijn kdl-42w815b.

Kunt u mij wellicht helpen?

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Ik denk dat je het wel kan vergeten. Sony gaat je helaas hierin niet helpen. Mij werd geadviseerd om het met een internetkabel te proberen ipv over wifi. Ik heb deze mogelijkheid niet en Sony weigerde mij verder te ondersteunen en schuift nog altijd het probleem bij Netflix. Ik heb ondertussen de keuze gemaakt dat ik in ieder geval geen Sony TV's meer zal kopen. Dat is de enige manier om mijn ontevredenheid te uiten tegenover Sony.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dus als je Wifi thuisnetwerk niet goed Netfix kan verwerken is het de schuld van Sony!!!

 

Wat is de signaalsterkte van het wifisignaal in het toestel?

Misschien is een wifi repeater wel de oplossing?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!