annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Netflix crash constant (50w805B/50W828B)

Beste allen,


Ik heb sinds het begin van de aanschaf van de TV constant last van de Netflix app. Die crasht onregelmatig, maar vaak bij het selecteren van een serie.

1. Netflix start op
2. Kiest serie/film
3. Start serie/film
4. Scherm wordt zwart --> TV gaat weer aan (digitale zender)

Vervolgens start ik weer netflix op en doe exact hetzelfde en crasht exact op dezelfde manier. Hierdoor ben ik vaak verplicht om de Playstation aan te zetten en de Netflix app daar te gebruiken omdat de Smart-app van de TV dus niet werkt.  Wij hebben thuis twee tv's staan de 1. KDL-50W828B en de 2. KDL-50W805B. Beide vertonen dezelfde problemen met de app.

Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft. Ik heb het gevoel dat het aan de app ligt en die een bug bevat waardoor het constant crasht. Echter verwacht ik van Sony een fatsoenlijke netflix app voor een 'smart-tv'....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
firebladex
Lid

5 streepjes. Router staat 30 cm van de TV af en probleem gebeurt op 2,4 GHZ en 5 GHZ en geen andere netwerken die de signaal storen.

Dus ja, het is de schuld van Sony :slight_smile: Want ik koop een Smart-TV waarvan de smart functionaliteiten niet werken. Dus ik heb troep gekocht :slight_smile:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De router binnen 30 cm van de TV, maar geen mogelijkheiid om de TV bedraad aan te sluiten, al is het maar voor een test om draadloos uit te sluiten?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Silverleaf
Ontdekker

Mijn probleem had echt te maken met de software vd TV en/of Netflix zelf en niet met de verbinding. Mijn TV is bekabeld aangesloten op het internet. Ik zou dit sowieso aanraden! De positionering van modems en routers en de kwaliteit ervan, laat vaak te wensen over.

 

Heel soms echter herstart de TV alsnog tijdens het surfen door Netflix. Maar dit gebeurt maar eens in de zoveel weken/maanden en niet meermalen per avond!

 

Zorg er voor dat je TV up to date is en trek ook eens de stekker er even uit (ook die vh modem en router), er zit mogelijk geen schakelaar meer op.

profile.country.NL.title
Denthis
Nieuw

Ik heb hier thuis het zelfde probleem met een 50W815B.

Ook mijn tv is met de kabel aangesloten op het internet.

 

moet netflix wel 10x opnieuw opstarten om geluk te hebben dat netflix niet crasht.

We hebben eenuitgebreider pakket bij netflix voor meerdere gebruikers.

 

zijn er al mensen die hier een oplossing voor hebben gevonden?

 

profile.country.NL.title
Silverleaf
Ontdekker

De TV via het menu herstarten wil wel eens helpen. Deze week had ik ook een paar keer een probleem, dat hij niet onder mijn account wilde inloggen op Netflix. Via het menu geherstart en toen was het over.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Denthis

 

Welkom in de Sony Community,

 

Is het toestel en de app up-to-date, dit naar aanleiding van de inbreng van Vinc_E op ‎29-06-2016 13:43.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Denthis
Nieuw

Ja zo ver ik kan zien wel,

er zijn geen updates beschikbaar.

profile.country.NL.title
rspieri
Ontdekker

Helaas hier precies hetzelfde probleem streamen met youtube gaat prima maar de  Netflix app werkt niet kan wel een serie of film kiezen na de keuze wordt het scherm zwart en gaat weer of digitale tv het betreft hier een Sony KDL 42W805A.

profile.country.NL.title
Denthis
Nieuw

Ik heb contact gehad met sony zowel met Netflix.

Enige wat 1 dag heeft gewerkt was het resetten van de tv en alles opnieuw in te stellen.

 

Maar tot op heden nog altijd een gemiddelde van 6x crashende netflix voordat deze het doet.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik zou het opgeven en een chromecast halen. Het geheugen van de TV wordt steeds zwaarder belast door Netflix. 
Mijn toestel is ook een model uit de B lijn en speelt met moeite Netflix nog af. 

 

Het is jammer natuurlijk. Dit is buiten de kunnen van Sony om, want zij hebben geen invloed op wat een derde partij met hun software doet.