annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Irritante bromtoon KDL37EX500

profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Irritante bromtoon KDL37EX500

Afgelopen week heb ik voor een paar tientjes een oude KDL37EX500 gekocht. Toestel werkt perfect op een bromtoon na.

 

Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Ander stopcontact, volume met de toetsen op de tv op zacht en met de afstandsbediening weer harder gezet. Schakelen met de Home button tussen de verschillende uitgangen. 

Niets helpt.

 

Heeft iemand meer tips?

Ik zit zelf te denken aan stofvorming in het toestel of een voeding die zachtjes bromt.

Ik heb gekeken of ik het achterpaneel los kan schroeven. Dat is goed mogelijk maar is dat ook risicoloos te doen? Als het achtenpaneel los is is het dan ook makkelijk te verwijderen ivm aangesloten connectoren?

 

Moet voor het verwijderen van de achterzijde de poot los gemaakt worden en ten slotte, ik ga er van uit dat overal waar een pijl bij staat die schroeven eruit moeten?

 

Graag jullie advies.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Al eens geprobeerd op ander stopcontact van een andere groep van je meterkast. Bijvoorbeeld in de keuken? 

 

Tijd geleden ergens soortgelijk iets gehad en toen had te maken met aardlus. Kan geen kwaad om dat eens te proberen. 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Dank voor uw snelle reactie.

 

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb het wel geprobeerd in een ander stopcontact maar die zit op dezelfde groep (Zolder)

Ik zal hem eens onder de arm nemen en naar beneden brengen om te proberen :grin:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Doet het probleem ook voor als er geen enkele verbinding (coax/HDMI/scart enz) aan de EX500 is?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Dank voor je reactie,

 

Ja, de brom is ook hoorbaar als er geen enkele kabel is aangesloten