annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

hoe krijg ik "uitzending gemist"op onze tv???????

alvast bedankt, triesja

83 ANTWOORDEN 83
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Trangolem,

Welkom op het Sony Forum.

Wat betreft uw vraag, de mogelijkheden om gemiste uitzendingen te bekijken staan ook elders op dit forum vermeld.

De naam 'Uitzending gemist' wordt mogelijk al gauw onderling als spreektaal gebruikt binnen dit onderwerp, echter het is geen specifieke optie die bij Sony BRAVIA modellen genoemd staat.

Voor de duidelijkheid, op dit moment zijn er van de onderstaande zenders 'gemiste programma's' beschikbaar:

-Veronica

-Net5

-SBS6

-NOS alleen Journaal en Jeugd Journaal

Mocht dit aanbod uitgebreid worden, dan zullen we dit kenbaar maken.

De technische noodzakelijkheid zoals een internet verbinding van voldoende snelheid met uw BRAVIA tv is een eerste vereiste voor het gebruik van BRAVIA Internet Video.

Eind vorige maand/begin deze maand zijn er problemen met de beschikbaarheid van recente programma's van de SBS Groep geweest. Dat probleem is door de SBS groep opgelost

Het probleem met 'Uitzending Gemist' van SBS6, NET5 en Veronica is inmiddels aan SBS-zijde verholpen.
Het probleem heeft ongeveer 2 dagen bestaan (30 April, 1 Mei), blijkens meldingen in dit forum.

Ik hoop dat dit u hiermee meer duidelijkheid hebt gekregen.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
SonyFanManneke
Ontdekker

Ik heb in december 2013 nog een tv gekocht. De KDL-50W685A. Ook hier is er geen Uitzending gemist te bekijken. De losse kanalen van de Sony Entertainment heb ik niet bekeken. Vind ze overigens niet veel voorstellen. Een groot aanbod van een aantal nutteloze en overbodige programma's waar je niet veel aan hebt.

 

Wat Sony nu hier doet is triest. Uitzending gemist is een plugin die voor een Nederlander een zeer goede aanvulling is om op de hoogte te blijven van een aantal zaken in Nederland. Twee vrienden van mij hebben een Philips tv en die hebben allebei beschikking over Uitzending gemist. En hun tv was overigens goedkoper in de aanschaf dan de Sony die ik heb gekocht.

 

Ik heb echt spijt dat ik een Sony tv heb gekocht. Ik begrijp de houding van Sony totaal niet. Mensen moeten veel geld op tafel leggen om een Sony produkt aan te schaffen. Maar om dan ook nog eens het commentaar krijgen dat er sprake is van "spreektaal" is echt onbeschoft. Met andere woorden: De klant interessert Sony niets zolang die maar betaalt.

 

Bovendien, de tegenwoordig overgewaardeerde en te dure Sony produkten maken ook niets waar. Er zitten zoveel haken en ogen aan hun produkten tegenwoordig dat het niet eens meer loont om de specificaties door te nemen. Ze kloppen toch niet. Zoals de formaten die afgespeeld kunnen worden. Moet je wel met een korreltje nemen. Niet alles klopt en niet alles wordt afgespeeld. Dan krijg je onzin te horen over rechten en blablabla. Of ze vertellen je dat je de laptop/pc moet gebruiken........?????????

Heb ik dan zoveel geld uitgegeven om alsnog mijn laptop/pc in te zetten ????  wat een lef!

 

Ga je echter naar een concurrent dan wordt alles keurig weergegeven zoals het hoort!

Voor mij is dit de druppel. Na deze erg dure aanschaf en de zeer grote teleurstelling over de af te spelen formaten en plugins houd ik het voor gezien.

 

Dit was de laatste Sony aankoop.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer het eens via het web content.

 

73's 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
SonyFanManneke
Ontdekker

Een andere optie is er ook niet. De web gebruik ik dan ook.

Maar voor het geld had ik wel wat meer verwacht.

 

De plugin (apps) is nl. velenmalen gebruiksvriendelijker.

Maar goed, het is nu eenmaal zo.

 

In ieder geval is het tijd om voortaan een ander vertrouwd merk aan te schaffen en geen Sony pordukten meer. Althans voor mij in ieder geval nooit meer.

oldchurch
Ontdekker

Keihard misleid door Sony en resellers, als leek mag je verwachten dat uitzending gemist het zelfde is uitzendigemist.nl. smerige verkooptruc! Ik nu 800 euro lichter en geen uitzendiggemist.nl maar wel uitzendiggemist. Bah walgelijke verkooptruc lusten de honden geen brood van!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Uitzendigemist.nl is onbekend op het wereldwijde web!!!

 

Zoals al eerder vermeld www.uitzendinggemist.nl is wel te bereiken en te gebruiken d.m.v. de webbrouwser.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
MaggyR
Lid

Terwijl u tv kijkt op NPO1, 2 of 3 kunt u met de rode rechthoekige knop (naast blauw geel en groen, dus niet de record knop) naar uitzending gemist. Om in de lijst met gemiste uitzendingen te komen kies "2", vervolgens kunt u met de pijltjestoetsen in het bovenste menu een keuze maken. Als u kiest voor bv "programma's" kunt u een titel intypen. Wel exact, dus als u bv "recht" typt, zal wel "recht in de regio" maar niet "De Rijdende Rechter" verschijnen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

aanvulling op het bovenstaande: de HBB-tv uitzendinggemist d.m.v. de rode knop werkt o.a. als je digitaal kijkt via UPC, Digitenne of via de satelliet.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Nekiita
Nieuw

Beste mensen,

Ik heb zelf ook een sony bravia.
Ik heb uitgevonden als je kpn hebt digitenne (ik weet niet of bij andere zijn zoals ziggo ect)
Maar heb uitgevonden als je op ned 1 2 of 3 staat dan op gele knopje drukt dan uitzending gemist kan kijken ned 1 2 en 3
Groetjes nekita
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Dit is Hbb-TV functie, het toestel moet hier wel al geschikt voor zijn.

Deze signalen zijn bij sommige kabel providers beschikbaar, helaas nog niet bij alle TV zenders.

 

Veel kijk plezier,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!