annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

hoe krijg ik "uitzending gemist"op onze tv???????

alvast bedankt, triesja

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

De door jou genoemde programma's (NOS, NET5, SBS, ...) zijn de enige die via Bravia Internet TV worden doorgegeven (op dit moment).

Voor uitgebreid Uitzendinggemist zijn  de opties:

- Een PC/Laptop met een videokabel aan je TV verbinden...

- Via KPN interactieve digitale TV kastje, of via een andere provider iets dergelijks.

- moeilijke oplossingen die gebruik maken van een Snelle computer ergens op je netwerk, die via DLNA uitzending gemist in omgecodeerde vorm door streamt als video naar jouw TV (alleen voor ervaren computer-mensen, combinatie van programma's en plug ins en veel moeilijke instellingen nodig. Googlen als je het echt wil weten)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

technisch mogelijk: ja - juridisch: zie de conversaties hierboven

ik denk dat duidelijk is dat heel veel mensen het zouden willen

en dat Sony het ook best wil

en dat de Kabelaars het ook willen (maar liever natuurlijk via hen en niet om hun heen)

en dat publieke omroepen het ook willen (maar wel iets aan inkomsten voor willen)

en dat commerciele omroepen (RTL groep, SBS groep) het misschien ook wel eens gaan willen

en dat bijvoorbeeld BBC iplayer ook nog wel eens naar de buurlanden gaat (net als Tageschau, KPN Digitenne heeft pas sinds dit jaar digitaal BBC1 en 2 erop..)

... dus gewoon netjes blijven naar elkaar, wachten en herhaaldelijk aangeven dat we wachten - en focussen op wat al wel kan?

wat wel mooi zou zijn is dat ALS het komt, dat het dan op de modellen vanaf waar dat technisch mogelijk is uitgerold wordt, en niet alleen voor een modelserie 2012.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

83 ANTWOORDEN 83
profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Triesja,

Welkom op het Sony Forum.

Om u een goed antwoord op uw vraag te geven

zou ik graag het model nummer van uw TV ontvangen

Dit om te zien welke mogelijkheden uw TV heeft

 
.

Met vriendelijke groet,

Lucien

Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

het type tv is: kld46nx71fti lcd tv

Hopelijk kunt u me helpen.

Verder geeft ie ook een foutcode aan

met nummer 2200.

Wat houd dit in???

Alvast bedankt triesja

profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

Nu heb ik alles doorgegeven, maar krijg ik ook nog een antwoord??!!

groetjes triesja

profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Ten eerste dient de het netwerk io te zijn: te zien bij netwerk instellingen => bedraad of draadloos => scannen => betreffende netwerk verbinding kiezen => alles "automatisch kiezen" => WPA-sleutel van uw  router invullen (indien aanwezig, maar verstandig van wel) en na "ok" zou er 3 x ok moeten verschijnen => tenslotte "internet inhoud vernieuwen" en dan komen (na een aantal min) de internet-icoontjes er vanzelf bij in het menu.

Error 2200 duidt op een algemene netwerk fout: kan oa komen door instellingen router, te trage internet verbinding (bedraad snelste) enz.

Ook alles "handmatig" invullen bij "netwerk-instellingen" kan een oplossing bieden, maar dan kunt er beter iemand bij vragen die verstand van netwerken ed heeft.

Had U ook al eens in het "I-manual" v/d  tv geken? Hier wordt dit ook stap voor stap uit gelegd.

Succes!

Mvg Roel

profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

Dank voor je beanwoording,

Ik heb deze stappen al verschillende keren geprobeerd,

maar ik krijg alleen, veronica, net 5 en sbs 6, plus nos nieuws.

en dat is alles.

uitzending gemist zie ik nergens.

zou er nog een andere reden kunnen zijn,

waarom het niet wil lukken??

alvast bedankt,

triesja

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

De door jou genoemde programma's (NOS, NET5, SBS, ...) zijn de enige die via Bravia Internet TV worden doorgegeven (op dit moment).

Voor uitgebreid Uitzendinggemist zijn  de opties:

- Een PC/Laptop met een videokabel aan je TV verbinden...

- Via KPN interactieve digitale TV kastje, of via een andere provider iets dergelijks.

- moeilijke oplossingen die gebruik maken van een Snelle computer ergens op je netwerk, die via DLNA uitzending gemist in omgecodeerde vorm door streamt als video naar jouw TV (alleen voor ervaren computer-mensen, combinatie van programma's en plug ins en veel moeilijke instellingen nodig. Googlen als je het echt wil weten)

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker
profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

I had mijn aankoop mede gebaseerd op de beschikbaarheid van een Uitzending Gemist widget, maar deze is er nog steeds niet. Wel SBS en NOS widgets zijn wel aanwezig.

Sony beloofde dit wel op de website (ondertussen verwijderd, maar op diverse websites zijn de specs nog te lezen, zoals hier: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/sony-32ex40b-lcd-tv/)

Nu moet ik nog steeds noodgedwongen op de computer TV kijken... daar had ik geen nieuwe Sony TV voor nodig. Balen, en wat mij betreft een grote fout die ik niet van Sony gewend was. Bij de aanschaf van een volgend product zal ik niet zo snel meer een Sony overwegen, en zeker niet op basis van specs op de website.

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Sony maakt de beloftes niet waar, wat me erg tegenvalt van een -toch nog- gerenommeerd merk.

Blijkbaar willen ze Philips achterna :slight_frown:

Merk op dat op de 'nieuwere' modellen wel meer widgets lijken te verschijnen: van skype tot twitter en facebook

( https://www.sony.nl/discussions/thread/123505?tstart=0 )

Blijkbaar hebben we met de ex711 een verouderd model zonder ondersteuning gekocht al zou je

dat aan de prijs van ruim 800 euro niet aflezen.