annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

hoe krijg ik "uitzending gemist"op onze tv???????

alvast bedankt, triesja

83 ANTWOORDEN 83
Rinus_xbox
Nieuw

ik heb alles gelezen en begrijp de uiteenlopende ideeen.

Zelf ben ik teleurgesteld dat Sony het niet fixed maar gelukkig zijn we allemaal wel een beetje verwend net smartphones, tablets, stickcimputers en laptops.  Ideaal om een workarround te creeren.  app of webpagina van npo en zo nog vele andere aanbieders met chromecast en io-tv minicomputer te streamen.  Netjes van sony? nee maar met een beetje creatief gebruik maken van je bestaande hardware makkelijk te omzeilen.  Het scherm van de gemiddelde sony blijft natuurlijk zeker de 4k geweldig.   suc6  hoop dat sommige hier iets aan hebben 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er valt niks te fixen door Sony. 

De applicatie staat niet in de Android TV store op dit moment. Dat betekent niet dat het nooit beschikbaar komt. 
Ik weet alleen niet wanneer. Dat hangt af van de ontwikkelaar van de applicatie. 

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Ik ga er niet op wachten. In mijn ogen blijft de fraaiste en betaalbare oplossing gewoon een Chromecast 2. Gisteravond nog Wie is de Mol en Vechtershart terug gekeken. Vanaf de bank de app opstarten, cast knopje indrukken en alles begint binnen 1 seconde te draaien.Apparaatje is op de achterkant maar heel klein, je ziet alleen vanaf de zijkant een kabeltje extra maar dat heb ik er wel voor over. Zo is de TV helemaal af :slight_smile:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier (UPC) kan de HbbTV applicatie gebruikt worden, in de loop van 2016 ook in het oude Ziggo gebied. Al is de kwaliteit van de stream zeer bedroevend. Ook is het mogelijk om de cast functie  van de X8509c i.c.m. Z2 tablet te gebruiken voor NPO uitzendinggemist.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!