annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Progamma opnemen

OPGELOST
Ketoembar
Ontdekker

Progamma opnemen

Ik heb sinds novenber een KD-55X8505C.

In de winkel had ik gevraagd of je er via usb mee op kan nemen.

Er is mij verteld dat er in december een update zou komen en dat het na deze update zou lukken. Maar tot op heden geeft de tv steeds de melding dat het niet gaat.

Ik wilde hier graag even navragen of dit klopt en of er inderdaad nog een update komt?

 

Groet Marcel

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wanneer is de HDD-opnamefunctie beschikbaar op mijn Sony Android-tv?

 

Deze functie zal beschikbaar worden gemaakt voor 29 Februari 2016. Echter, door de technische complexiteit rondom deze functie zal de finale beschikbaarheids datum op onze website aan veranderingen onderhevig zijn. Om deze dienst in te schakelen, raden we aan dat uw tv verbonden is met internet.

Tot dan zal het volgende bericht worden weergegeven op het scherm wanneer u probeert om een televisie-uitzending op te nemen met de REC-functie:

  • Om deze functie te gebruiken is een update van de systeem software vereist.  Voor verdere details kunt u de referentie gids guide raadplegen.

U kunt uw tv bijwerken via de automatische software-update of door de software handmatig te downloaden via onze ondersteuningswebsite. Voor meer informatie raadpleegt u het volgende artikel waarin wordt uitgelegd hoe u firmware of software bijwerkt voor uw Sony Android-tv.

Herziening: 30 November 2015

 

Bron

 

In de toekomst verwacht ik nog vele updates.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wanneer is de HDD-opnamefunctie beschikbaar op mijn Sony Android-tv?

 

Deze functie zal beschikbaar worden gemaakt voor 29 Februari 2016. Echter, door de technische complexiteit rondom deze functie zal de finale beschikbaarheids datum op onze website aan veranderingen onderhevig zijn. Om deze dienst in te schakelen, raden we aan dat uw tv verbonden is met internet.

Tot dan zal het volgende bericht worden weergegeven op het scherm wanneer u probeert om een televisie-uitzending op te nemen met de REC-functie:

  • Om deze functie te gebruiken is een update van de systeem software vereist.  Voor verdere details kunt u de referentie gids guide raadplegen.

U kunt uw tv bijwerken via de automatische software-update of door de software handmatig te downloaden via onze ondersteuningswebsite. Voor meer informatie raadpleegt u het volgende artikel waarin wordt uitgelegd hoe u firmware of software bijwerkt voor uw Sony Android-tv.

Herziening: 30 November 2015

 

Bron

 

In de toekomst verwacht ik nog vele updates.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ketoembar
Ontdekker

Dank je wel.

arnvanlo
Nieuw

Ik heb medio december contact gehad met sony en toen gaf een allervriendelijkste dame aan dat de update in december zou komen. Nu komt de update al 2 maanden later. Ik heb geen nieuwe tv gekocht om hem pas na 3 maanden te gebruiken. Mijn vraag was in de winkel of de TV kon opnemen, dat kon. Thuis gekomen bleek dat pas na een update te zijn die een maand later kwam. Nu blijkt dat ik al 3 maanden moet wachten. Kan iemand zich bij sony voorstellen dat ik me bekocht voel?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Die allervriendelijkste dame had gelijk, helaas heeft het niet mogen lukken om de door Sony gestelde datum (voor 24-12-2015) voor geheel Europa te halen, er waren andere belangrijkere problemen met de firmware voor de AndroidTV 2015 line, we hebben tenslotte op zowel 21-12 als op 28-12 voor de X serie van 2015 reperatie firmware mogen installeren.

 

Helaas nog even geduld, sommige wachten al vanaf juni 2015.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!