annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia update via USB werkt niet

MB01395
Nieuw

Bravia update via USB werkt niet

De laatste tijd heb ik wat proberen gehad met mijn PS3, waarbij de tv de melding geeft "Niet ondersteund signaal. Controleer de uitgang van uw toestel.".

Als ik dit met een andere tv probeer, doet alles het prima (ik heb het geprobeerd met meerdere HDMI kabels, dus het probleem ligt bij de tv).

 

Vervolgens bedacht ik dat het dan misschien een goed idee zou zijn om een update voor de tv (Sony KDL-55EX500) te installeren. Wegens gebrek aan draadloos internetmogelijkheden bij de tv heb ik de update gedownload en op een USB-stick gezet.

 

Als ik deze USB-stick in de tv stop, dan wordt hij wel herkend, maar hij ziet niet dat er een (update)bestand op staat. Ik heb dit ook met een andere USB-stick geprobeerd en ze ook allebei nog een keer geformat voor FAT32, maar dit had geen effect.

 

Heeft iemand enig idee hoe dit toch nog zou kunnen lukken?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is er een update op de ondersteunings pagina voor de EX500?

 

 - De gedownloaden file geunzipt/uitgepakt?

 - Niet de map met daarin het bestand .pkg op de USB-stick!!!

 - Alleen het bestand .pkg op de USB-stick?

 

De video instellingen op de PS3 verlagen tot de maximale video instellingen van de EX500.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
MB01395
Nieuw

Hij heeft voorheen eigenlijk altijd gewerkt, dus ik vind het sowieso al raar dat hij het nu niet doet. Zou er dan alsnog iets (en hoe?) veranderd moeten worden aan de video-instellingen?

 

Ik kreeg überhaupt geen ZIP-bestand toen ik de update downloadde, dus op de USB-stick stond alleen het .pkg-bestand.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien terug naar fabrieksinstellingen uitvoeren, anders zou ik het ook niet zo 123 weten.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!