annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

hoe krijg ik "uitzending gemist"op onze tv???????

alvast bedankt, triesja

83 ANTWOORDEN 83
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Lezer,

Uitzending gemist zit op uw TV, zoals u bij internet video kunt zien.

NED 1 2 3 zitten er niet op.

Ik denk dat dit te maken heeft met rechten te maken heeft tussen Ned.1 2 3 en Sony, het is misschien mogelijk dat NED 1 2 3 niet de rechten wilt verlenen aan Sony.

Uitzending gemist zit erop, mischien niet degene die U wilt maar zoals RTL 5 SBS 6 en Veronica zitten er wel op.

Dus Sony is wel hun belofte nagekomen, maar niet die u verwacht.

Het is aan de retailer om u te informeren welke uitzendingen gemist erop zit.

Groet,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

@Tha-Ghost

Geacht Spook,

Uitzending Gemist is de terugkijkservice van de publieke omroep. (www.uitzendinggemist.nl)

Als Sony zegt dat ze Uitzending Gemist leveren, neem ik aan dat ze dat ook doen.

Bij SBS heet een dergelijke service SBS-gemist en bij RTL heet het RTL XL.

Groeten

Message was edited by: Tha-Ghost

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

@ Jay2theloo

Geachte Jay2theloo,

Ik zal eens navragen bij Sony.

Zover ik weet heeft het met rechten te maken en is Sony daar druk mee bezig geweest maar wilt de publieke omroep niet mee werken.

Maar ik kan het mis hebben.

Groet,

Ghost.

Update: ik heb navraag gedaan bij Sony.

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

@ThaGhost,

Hier staat dat de PO het aanbiedt, maar dat Sony er geen gebruik van maakt:

http://help.publiekeomroep.nl/conversaties/waneeer-komt-de-sony-bravia-widget

En wat houdt je update precies in?

Groeten en dank,

Jay

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

@ Jay2theloo,

Ik kan zelf hier even niet zo direct antwoord op geven, dus heb Ik dit al nagevraagd gister bij een Sony medewerker, dus denk spoedig antwoord te krijgen.

Dan zal ik antwoord geven of misschien dat de Sony medwerker zelf antworod geeft.

Groet,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

Hopelijk zijn ze nu eens eerlijk en direct. en krijgen we eindelijk een goed antwoord,

anders voel ik me toch genoodzaakt om radar in te schakelen.

succes!

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Houd u er wel rekening mee, dat SBS6, NET5 ect. ook uitzending gemist is.

Veel consumenten neem aan dat het uitzendinggemist.nl is.

Maar dat is nooit gezegt.

** een specificatie is bijvoorbeeld: BRAVIA Internet Video – sluit uw tv direct aan op het internet om toegang tot onlineservices te krijgen, schermvullende video's te streamen en programma's te bekijken op Uitzending gemist (beschikbaarheid kan per land verschillen) ** er staat dus niet Uitzending gemist.nl

Uitzending gemist is puur dat u kunt kijken naar uitzendingen van eerdere dagen van bepaalde tv zenders.

Nogmaals ik heb het doorgezet.

Dus het is even afwachten.

Groet,

Ghost.

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

@Tha-Ghost

Hmmm, het is op zijn minst misleidend. Als ik morgen een krant voor het volk begin en adverteer dat ik de volkrant maak, dan krijg ik echt problemen met De Volkskrant.

Uitzending gemist is echt een term die door de PO is bedacht. Op de sites van SBS en RTL kom je 'm niet tegen.

Wat is trouwens precies jouw relatie met Sony? Ik hoop eigenlijk dat zij zelf dit forum monitoren; ze hosten het immers. Dan zouden ze jouw tussenkomst niet nodig hebben. Of ben je fan en zorg je voor een positieve noot in deze discussie 😉

Groeten maar weer.

profile.country.nl_NL.title
Internetgebruiker
Bezoeker

Ik denk dat hier commerciële belangen spelen.
SBS heeft Sony misschien wel betaald om het exclusieve alleenrecht te hebben?

Dit schrijft de publieke omroep: De publieke omroep biedt een voor connected TV's geoptimaliseerde omgeving aan van de internetversie van Uitzending Gemist. Deze omgeving wordt al door andere TV-leveranciers gebruikt. De NPO maakt geen verschil tussen verschillende leveranciers. De vraag waarom Sony hier nog geen gebruik van maakt is ons onduidelijk.

Message was edited by: Internetgebruiker

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

@ Jay2theloo

Quote:

Wat is trouwens precies jouw relatie met Sony? Ik hoop eigenlijk dat zij  zelf dit forum monitoren; ze hosten het immers. Dan zouden ze jouw  tussenkomst niet nodig hebben. Of ben je fan en zorg je voor een  positieve noot in deze discussie 😉

Answer:

Mijn relatie met sony is dat ik hun producten gewoon simpel weg geweldig vind, dit is een " consumenten geven consumenten" forum met ervaringen en dergelijke. Zoals je kunt zien bemoeien ze zich zo nu en dan wel met de topics en dat zal in deze ook gebeuren. En betreft uw vraag over een positieve noot? neej Realistische noot :wink:

Groet,

Ghost.