annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio update werkt niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
yvdsvestas
Nieuw

Vaio update werkt niet

Als ik op VAIO update druk geeft deze aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is, deze moet eerst bijgewerkt

worden anders werkt VAIO update niet, als ik aangeef deze bij te werken gebeurd er niks......

Kortom VAIO update reageert niet en ik kan er helemaal niks mee, er is voor zover ik kan zien geen update beschikbaar op www.vaio-link.com (type laptop is VPCF13C5E)

Iemand enig idee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
yvdsvestas
Nieuw

Kreeg inmiddels ook problemen met andere programma's, heb met VAIO care rescue een herstel laten uitvoeren naar fabriekinstellingen. Alles werkt nu weer zoals het hoort tevens updaten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

47 ANTWOORDEN 47
profile.country.nl_NL.title
yvdsvestas
Nieuw

Kreeg inmiddels ook problemen met andere programma's, heb met VAIO care rescue een herstel laten uitvoeren naar fabriekinstellingen. Alles werkt nu weer zoals het hoort tevens updaten.

profile.country.nl_GB.title
juffie1
Bezoeker

Heb ontdekt dat ik ook dit probleem heb!   Bij mij werken de andere programma's voorlopig nog wel.  Die VAIO care rescue, staat dat op elke computer?  Ben je dan al je andere programma's kwijt?

Heb wel ander type computer (VGN-FW31J)

Message was edited by: juffie1

Message was edited by: juffie1

profile.country.nl_NL.title
hjvande26
Nieuw

Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over? Want mijn laptop heeft hetzelfde probleem (type VPCEB1C5E)

profile.country.nl_NL.title
gjemmen
Bezoeker

Ook mijn systeem VGN-AW21S/B vertoont bovenstaande kuren... zeggen dat een download beschikbaar... downloaden starten.... maar wat en waar...? Als ik een volgende keer de computer weer open dezelfde pop-up dat er update beschikbaar is...WAARDELOOS dus...

Vaio-updt versie op mijn win-7 systeem is  5.5.2.11060... VAIO-updt van computer verwijderen en opnieuw installeren van Sony-site levert geen soulaas... Heeft Sony wel een oplossing??? Zijn zij bezig met een oplossing?

profile.country.nl_NL.title
leenke
Bezoeker

Mijn systeem vertoont ook bovenstaande kuren (SVT1312V1). Graag hoor ik of er een oplossing is. (Door dit probleem kan ik geen herstelmedia aanmaken, en dus mijn computer niet goed onderhouden.)

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem maar ik begrijp de hier gegeven oplossing niet goed. Met VAIO Care rescue een herstel uitvoeren? Graag precies aangeven hoe en wat. Een Systeemherstel? Software en programma's opnieuw installeren? Computer herstellen? Hoe voorkom je dan dat eerst alles wordt gewist?

VAIO Care geeft ook nog steeds aan dat ik herstelmedia moet maken terwijl ik dat allang heb gedaan.

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Vanmorgen deed ie het weer. De VAIO Care werd nu wel gewoon geupdated. Alles werkt nu zoals het hoort.

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Bericht geannuleerd

Message was edited by: WWortel

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

ook bij mij met m'n VPCF13M1E hetzelfde probleem :

Als ik op VAIO Update druk geeft deze aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is,

deze moet eerst bijgewerkt worden anders werkt VAIO update niet, als ik aangeef deze bij te werken dan begint hij te downloaden maar als hij stopt en ik klik er op dan komt er weer op dat hij moet bijgewerkt worden

update.JPG

Hoe kan ik dit oplossen