annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio update werkt niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
yvdsvestas
Nieuw

Vaio update werkt niet

Als ik op VAIO update druk geeft deze aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is, deze moet eerst bijgewerkt

worden anders werkt VAIO update niet, als ik aangeef deze bij te werken gebeurd er niks......

Kortom VAIO update reageert niet en ik kan er helemaal niks mee, er is voor zover ik kan zien geen update beschikbaar op www.vaio-link.com (type laptop is VPCF13C5E)

Iemand enig idee?

47 ANTWOORDEN 47
profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

Hoi,

Mijn Vaio Care  is :  6

Mijn vaio Update versie is :

Uw Vaio are versie is :

Uw Vaio Update versie is :

Er ligt toch wel merkelijk een verschil in hé

Welke versies zijn  nu de opgestuurde bestanden???? :thinking:

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Helaas zijn weer de versienummers weggevallen. [niet copy/pate maar gewoon typen]

Ik moet helaas toch iets van mijn eerdere stelligheid terugnemen. Ik dacht dat er geen beperkingen warenm aan de nieuwe versie van VAIO Care. Als je de link gebruikt kom je op een Webpagina van Sony Asia.

Daar staat onder de titel: Applicable models. Omdat daar niets vermeld staat ging ik ervan uit dat er geen beperkingen waren. Toevallig klikte ik daarop en toen vesrcheen opeens een lijst met VAIO types waarop deze Update van toepassing is. Zowel mijn als jouw laptop staan daar niet bij. Maar bij mij is het wel gelukt.

Dus misschien kun je toch beter eerst even een herstelpunt maken als je hiermee doorgaat. Ik zal mijn VAIO Update ook Updaten want mijn versie loopt blijkbaar achter.

Mijn versies, en dus die in de toegezonden mappen is: VAIO Care: 8.1.0.10120 en VAIO Update: 6.1.1.10250

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

heb gewoon getypt en NIET copy/paste .

dus mijn versies:

Update = 5.6.1.02150

Care =    6.4.2.11150

En uw versies =

Update: 6.1.1.10250

Care: 8.1.0.10120

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Excuses voor mijn onjuiste veronderstelling. Ik zie de versienummers nu wel.

Eerst even een misverstand mijnerzijds oplossen. Ik heb de versie van jouw Care aangezien voor de versie van mijn Update. Dus ik had de lagere versie van Care geinstalleerd. Gelukkig wel eerst herstelpunt gemaakt dus ik kon gelukkig alles weer herstellen.

Het blijkt dus dat de versienummers van Care en Update van mij allebei hoger zijn dan die van jou. Ik begin nu zelf een beetje te twijfelen. Moet je wel de hogere versies hebben op jouw laptop? Waarom begin ik te twijfelen? Wel, als je de eerder genoemde link aanklikt en de Webpagina doorleest zie je dat er een bepaald pad afgelegd moet worden bij het updaten van de ene versie naar de andere. Jouw versie 6.4.2.11150 komt in die reeks niet voor. Eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer. Je kunt domweg de nieuwe versie van VAIO Care installeren naar maak dan wel eerst een herstelpunt.

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

Oké WWortel,

ga het hierbij laten want ik krijg er geen grijs haar van( dat heb ik al ) maar zou er op den duur nog kaal van worden:smileylaugh::smileywink:

Misschien dat ik het er eens op waag van het bestand te installeren maar eerst een herstelpunt te maken.

Zal morgen nog eens telefoneren naar Sony, laat je wel iets weten.

Verder nog een fijne avond en de groetjes :cool:

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Ook groetjes,

Ik ruik de koffie al dus ik ga een filmpje pakken

tot horens

richard-vaio
Nieuw

is dit de oplossing om herstelmedia te kunnen maken? dan ben ik zeker alles tot nu toe kwijt. dat is geen oplossing. Is er geen update te downloaden van de site (of iets dergelijks)?

idylanhenry
Nieuw

Ik heb precies het zelfde als yvdsvestas. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn model is SVF1521A6EW.