annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio update werkt niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
yvdsvestas
Nieuw

Vaio update werkt niet

Als ik op VAIO update druk geeft deze aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is, deze moet eerst bijgewerkt

worden anders werkt VAIO update niet, als ik aangeef deze bij te werken gebeurd er niks......

Kortom VAIO update reageert niet en ik kan er helemaal niks mee, er is voor zover ik kan zien geen update beschikbaar op www.vaio-link.com (type laptop is VPCF13C5E)

Iemand enig idee?

47 ANTWOORDEN 47
profile.country.nl_NL.title
Roos79
Nieuw

Hier precies hetzelfde probleem erg vervelend lap top is enkele dagen oud.....

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

@WWortel

Hello,

Kan u mij zeggen welke update versie u nu hebt aub, bedankt

Ik heb momenteel versie 5.6.1.0250 en kan dus NIET updaten zie mijn post juist onder de uwe.

grt-jag.:smileywink:

Message was edited by: jaguar39

profile.country.nl_NL.title
gjemmen
Bezoeker

Op 28 december jongstleden meldde ik hetzelfde probleem......inmiddels is alles opgelost zonder back-up... restore etc.... gewoon virusscanner GEHEEL uitzetten...  en dan VAIO-update starten, na de update beschik ik nu over VAIO updt versie 6.11.10250.

profile.country.NL.title
WWortel
Nieuw

Jaguar39,

sorry voor mijn late reactie. Ik zie je vraag nu pas.

Mijn reactie is wat voorbarig geweest. Ik heb nog steeds probleme met VAIO Update.

Ik bedoelde dat mijn VAIO Care was geupdated

Mijn nieuwe VAIO Care is versie: 8.1.0.10120 en is op 30 december 2012 automatisch geinstalleerd.

Sorry. Ik ga ook nog verder zoeken hoe ik de Update wel kan uigevoerd krijgen.

profile.country.nl_BE.title
XXPatje
Bezoeker

Hoi, ga naar start - alle programma's -Vaio Update rechts klikken dan op Als administrator uitvoeren en toestaan dat er wijzigingen aan uw pc aangebracht worden. wachten tot opnieuw opstarten verschijnt.

Dan terug via start / progamma's vaio update openen. Wizard zal dan update op pc installeren. Versie 6.1.1.1250   Hopelijk helpt dit !

profile.country.nl_NL.title
Mke033
Nieuw

Voor degenen die dit probleem nog hebben: als je een andere browser gebruikt dan Internet explorer, dan werkt het niet.

Even IE je standaardbrowser maken en het loopt weer als een zonnetje.

profile.country.nl_NL.title
M.Brinkman
Bezoeker

Dit heeft niets met de standaard browser te maken. VAIO Update maakt bebruik van een VTP server. Ik denk dat daar iets niet helemaal goed gaat!

profile.country.nl_NL.title
M.Brinkman
Bezoeker

Bedoel FTP

profile.country.nl_BE.title
Eddy_DS
Bezoeker

Idd... wat gjemmen hierboven zei klopt helemaal.

Virusscanner en firewall (McAfee) uitzetten en de update word geinstalleerd.

Ik heb nu versie 6.1.1.10250

Message was edited by: Eddy_DS

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

WWortel,

Waar kan je die versie van VAIO Care vinden of zien ?