annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

   

Zet de TV uit. Haal de stekker er uit, wacht een minuut. Stekker er in en TV weer aan. 

 

 - Home -> Zender installatie -> Digitale setup

 - Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen
 - Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen

 - Toestel opnieuw opstarten

 

Met dank aan o.a. Soullancer.

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
tomharmenfred
Ontdekker

Dank je wel. Het werkt weer. Nu maar wachten op een update.
Nogmaals dank voor het delen van je oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Daarom hebben deze community, om elkaar te helpen.

Eerdaags komt speciaal voor NL de update eraan.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
JGevelaar
Ontdekker

Ook mijn probleem is op deze manier tijdelijk opgelost met een Sony Bravia X8307c

Ook ik vind deze tv (met het prachtige beeld) verder zeer instabiel en zeer teleur stellend!

Sony maak uw klanten weer tevreden!!!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Mooi dat de tijdelijk oplossing werkt

Hoezo instabiel?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
JGevelaar
Ontdekker

De TV is vanaf begin, (1,5 maand oud) zeer traag, en is door mij al diverse keren, voor de update opnieuw gereset.   Ik was al langer van plan dit probleem in de winkel voor te leggen, het is er nog niet van gekomen door tijd gebrek!  ( Het lijkt op een te kleine PC met een te grote hoeveelheid  software)

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

@mr_rik

 

ik begin het te snappen. Je krijgt dan gewoon een smartcard van ziggo en je kunt je eigen ci module kopen. Heeft opzich ook wat.

 

andere kant, voor die 2 euro wel soort van levens lange garantie.

 

ik ben trouwens heel benieuwd wanneer de update komt

Henry61
Ontdekker

We wachten af tv alweer moeten resetten 😤


Verzonden vanaf Samsung Mobile.
profile.country.NL.title
JoshT1302
Ontdekker

@Supernovasx Het kopen van CI+ Modules is echter alleen mogelijk als je zelf nog in het bezit bent van een gekocht smartcard of deze nog weet aan te komen. Ziggo verkoopt ze zelf namelijk niet meer. Maar voor de fusie bij UPC deed Ziggo niet aan het verhuren van de decoders. Smartcards en decoders moest je in die tijd zelf kopen.

 

Ik durf ook niet te zeggen of als je op Marktplaats een smartcard weet te scoren deze nog te activeren zijn. In het oud UPC gebied sowieso niet.

 

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

@JoshT1302

 

Dan houdt dat voor mij al op. Ik ben oud UPC klant en heb altijd de apparatuur gekregen van UPC. Dan hou ik het lekker bij mijn "gehuurde" Horizon box en ci module 

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Supernovasx Ja, klopt, je hebt dan alleen de smartcard van Ziggo (als je oud-ziggo bent kon je die gewoon los nemen), CI+ module kun je dan zelf kopen. Uiteraard heeft huren ook voordelen, het is ook maar net wat je gewend bent en wat je zelf het prettigst vindt :wink:

 

@JoshT1302 Ziggo levert ze zelf niet meer inderdaad, maar je kunt ze nog gewoon kopen hoor, zelfs bol.com levert ze. Deze kun je nog gewoon via je ziggo-account registreren.