annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

   

Zet de TV uit. Haal de stekker er uit, wacht een minuut. Stekker er in en TV weer aan. 

 

 - Home -> Zender installatie -> Digitale setup

 - Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen
 - Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen

 - Toestel opnieuw opstarten

 

Met dank aan o.a. Soullancer.

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
JoshT1302
Ontdekker

Een Horizon box is natuurlijk niet de oplossing. Ik kies er juist heel bewust voor om een TV te kopen zodat ik geen losse decoder nodig heb. Er staat hier een prima Humax iHDR-5200c. Deze had ik eigenlijk al klaar staan om op Marktplaats te zetten. Toen ik een kleine maand geleden deze nieuwe TV kocht werkte Ziggo On Demand hier namelijk gewoon op. Dan verwacht je niet dat dit opeens uitgeschakeld wordt.

 

Ik heb overegens de klachten die andere hier beschrijven niet. Maar ik heb dan ook een Quantis en geen Smit. Die eigenlijk prima samen werkt met mijn Sony KD-43X8305C. Tot de laatste update dan en ik geen toegang meer had tot het iTV portaal Ziggo On Demand.

 

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Ik heb zowel een Quantis als een Smit Ci+ 1.3 module en met beide werkt de tv niet goed. Ik heb juist de Smit module aangeschaft, omdat iemand hier aangaf dat interactieve tv dan wel werkt, maar helaasss!

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Vaag hoor, bij mij gaat het met de Quantis 1.3 wel weer goed...

 

(heb ook de laatste update gedraaid en zit in oud-ziggo gebied, ook iTV werkt prima hier)

profile.country.NL.title
JoshT1302
Ontdekker

Mag ik vragen hoe jij de instellingen hebt staan dan?

Ik heb namelijk de instellingen zo staan:

 

Home > Zender installatie > Digitaal Set-up > Instellingen CA-Module > On Demand (rode knop) instellingen > Activeren/Deactiveren > AAN

Home > Zender installatie > Digitaal Set-up > Instellingen CA-Module > On Demand (rode knop) instellingen > Rode knop waargave > 2 maal

Home > Zender installatie > Digitaal Set-up > Instellingen interactive toepassing > interactive toepassing > Aan

Home > Zender installatie > Digitaal Set-up > Instellingen interactive toepassing > Toepassing automatisch starten > Aan

Home > Zender installatie > Digitaal Set-up > Instellingen interactive toepassing > Applicatie voor (Prog. *) > Aan

 

Ik heb er een beetje mee gespeeld door bijvoorbeeld het automatisch starten uit te zetten, of alles uit en dan weer aan, enz. Maar het werkt niet. Ook zie ik het symbooltje van Ziggo On Demand ook niet meer rechts onder in het scherm.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

@DaniR6,

 

waarom een ci module kopen? Die krijg je voor 2 euro per maand van ziggo? Wat is het voordeel van zelf kopen?

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Ik ben zelf ook meer van het kopen dan huren. Uiteindelijk ben je gewoonweg vaak goedkoper uit. Een Quantis of Smit 1.3 module heb je al zo rond de 50 euro, dit haal je er uiteindelijk wel uit. En als het van jezelf is kun je als je wilt het weer verkopen. Ik heb mijn Alphacrypt destijds voor een 35 euro gekocht, en laatst voor 20 euro weer verkocht, heeft me dus uiteindelijk 15 euro gekost in 7 jaar :wink:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij het verhuur model is ook het voordeel dat als dit jaar versie 1.4 op de markt komt deze gratis (i.v.m. defect!!!) kan omgeruild worden en zo maxiamaal gebruik kan maken van de 2 tuners i.v.m decoderen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Ja dat snap ik maar je hebt toch nog steeds een ziggo abonnement en een smartcard nodig?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als Ziggo v1.4 gaat gebruiken, dan zeggen dat je CI+  module defect is en hopen dat ze een nieuw v1.4 opsturen, dat is het voordeel van huren.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Supernovasx Ja, klopt hoor (helaas wel ;)) Maar als je de CI+ module ook huurt van Ziggo, betaal je 2 euro extra in de maand, vandaar.

 

@pa3eia Ja, hopen ja, met de kans dat ze het niet doen. Ik koop het liever, als ik een 1.4 wil koop ik die ook wel, en verkoop ik m'n 1.3 wel weer. Uiteindelijk goedkoper uit (zie mijn Alphacrypt verhaal ;))