annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

   

Zet de TV uit. Haal de stekker er uit, wacht een minuut. Stekker er in en TV weer aan. 

 

 - Home -> Zender installatie -> Digitale setup

 - Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen
 - Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen

 - Toestel opnieuw opstarten

 

Met dank aan o.a. Soullancer.

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
JoshT1302
Ontdekker

Is er ook een tijdelijke oplossing als ik ook gebruik wil maken van Ziggo On Demand? Deze functie werkt echter bij al niet meer sinds 13 februari.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Als die er was geweest hadden wij die wel geplaatst. Zo betrouwbaar werkt ITV ook niet, bij de ene gebruiker werkt het wel naar behoren en bij de andere niet. Kijk maar eens in het Ziggo gebruikers forum.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


DaniR6 schreef:

Ook na deze instellingen loopt de TV vast bij het overschakelen naar andere zender en moet de TV worden uitgeschakeld. Update en TV van niks! Interactieve TV heeft nog nooit gewerkt! Mijn tv: Kdl43w807 icm ziggo 

 


Heb even de startpost geupdate dat de TV wel eerst een reset nodig heeft. Als de TV al in de fout geschoten is en je dan de aanpassingen doet, dan werkt het niet. 

Dus eerst even de stroom eraf. 

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Of een Horizon box bij ziggo vragen, geen vast lopende tv en werkende interactieve tv!

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Dat had ik ook gedaan, maar toch liep de tv weer vast. Ik had er ook nog een usb stick in zitten en na het verwijderen hiervan werkt het tot nu toe wel :question: maar kan ook toeval zijn dus ik test het vandaag opnieuw.

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Of een Horizon box bij ziggo vragen, geen vast lopende tv en werkende interactieve tv!

 

De tv heb ik juis gekocht om van alles kastjes en afst.bedieningen af te zijn aangezien mijn tv aan de muur hangt en geen plaats is voor een extra apparaat.

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@DaniR6 Vreemd genoeg begon mijn tv (43W755C) na het aansluiten van een USB HDD ook last van allerlei vage dingen te krijgen (bij zappen zwart scherm en geluid vorige scherm, complete vastlopers enz.). Maar, eveneens vreemd genoeg ;), werkt het nu allemaal weer vlekkeloos. Heb sinds gisteren de HDD weer aangesloten en tot dusver geen enkel probleem (zappen, guide, iTV van Ziggo, hdmi (film kijken/gamen), opnemen en terugkijken, apps), alles loopt (nog) prima, ik hoop dat dit zo blijft nu.

 

Daarnaast ben ik het helemaal eens met het gebruik van een settopbox, heb zelf ook het liefst zo weinig mogelijk apparaten, daarnaast vind ik dat als een tv bepaalde mogelijkheden biedt, je deze ook gewoon moet kunnen benutten, en daar heeft Sony nog wat werk te doen op dit moment... :wink:

 

Ik weet zeker dat ze bij Sony op dit moment druk doende zijn met het oplossen van de problemen, want ook zij zitten natuurlijk niet te wachten op al deze ellende (met als gevolg veel negatieve reclame). Ik hoop dan ook dat ze bij een volgende update veel van de stabiliteitsproblemen kunnen oplossen, om zich daarna weer vol te kunnen storten op extra/andere functionaliteiten (zoals o.a. timeshift recording).

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

 @mr_rik @DaniR6

 

Snap ik volkomen en ik ben nu ook die weg ingeslagen. Mijn vorige TV was een jaar of 6 oud en had nog geen smart tv functies en er kon geloof ik ook geen CI+ Module in. Nu met de nieuwe Sony ben ik ook aan het verminderen. Horizon Box staat nu ook afgekoppeld en de Mediaspeler is ook buiten gebruik gesteld, scheelt toch weer 2 apparaten en 2 afstandsbedieningen, wel hoewel ik van dat laatste geen last had. lang leve de Logitech Harmony!

 

Gelukkig heb ik nog geen problmenen en ben ik eigenlijk heel tevreden met de tv. Ik ben benieuwd hoe snel Sony met een update komt zodat de mensen die wel problemen hebben weer optimaal kunnen genieten van hun pc

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Supernovasx Heb hiervoor jaren Ziggo gekeken met een Alphacrytp (nee meneer, wordt niet ondersteund door ons... nee, misschien niet, maar het werkt als een trein, nooit problemen mee gehad). Wat dat betreft heb ik zelfs het liefst zo weinig mogelijk van Ziggo in huis, liefst ook geen abonnement :wink: Maar ja, enige aanbieder bij ons... 

 

Wat de TV betreft mag ik ook echt niet klagen, en ben ik er ook erg blij mee. Echter kan ik me goed voorstellen (zeker nadat mijn tv laatst ook kuren begon te vertonen), dat als men al maanden zo met een disfunctionele tv zit, dit nu toch echt weleens opgelost wil zien. Hoop inderdaad dat ze het snel kunnen oplossen.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

@mr_rik

 

Tja ziggo... In een donker verleden nog voor UPC gewerkt op de Technische helpdesk. Balen dat het de enige aanbieder is bij jullie. Ik heb nog de optie om glasvezel te nemen thuis maar ik zie persoonlijk geen voordelen. Ziggo werkt goed en het is niet duurder.

 

Ik kan het me zeker voorstellen. Je koopt een nieuw product voor veel geld en dan doet het niet wat ie moet doen. Als dit bij mij was gebeurd dan was de tv denk ik retour gegaan