annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Work around: CI+ problemen na update 17-02-2016

   

Zet de TV uit. Haal de stekker er uit, wacht een minuut. Stekker er in en TV weer aan. 

 

 - Home -> Zender installatie -> Digitale setup

 - Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen
 - Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen

 - Toestel opnieuw opstarten

 

Met dank aan o.a. Soullancer.

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@peterbravia

 

Kijk eens op de ondersteuningspagina van je toestel, daar is de laatste update te vinden.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Gevonden en inmiddels geinstalleerd. Nu kijken of het verholpen is want heb de instellingen weer terug gezet. 

 

Bedankt weer voor het meedenken..hopelijk is het nu wel eens klaar met die fouten die voortkomen uit updates die de TV eigenlijk zouden moeten verbeteren.

 

profile.country.NL.title
hansvandenoever
Ontdekker

Ik heb sinds de Firmware update 6.5629 van een week of 2 geleden dezelfde problemen met mijn Sony 55XE8096. Ik kijk via Ziggo (voorheen ook geen Ziggo, geen UPC) met Quantis CI+ 1.3 module. Het heeft bijna een jaar probleemloos gewerkt, maar sinds de update is het al 2 keer voorgekomen dat de TV niet meer reageert. De actuele zender blijft het gewoon doen (het ging toevallig wel 2 x om digitale radio via de tuner, één keer met het beeld uit), maar TV reageert niet op afstandsbediening en ook niet op knoppen aan de zijkant. Alleen bij stekker eruit trekken ging hij uit.

 

Via de workaround werkt hij weer, maar het probleem is niet opgelost. Het is nog eens gebeurd.

Nog suggesties?

profile.country.NL.title
PetervdT
Ontdekker

Na de diverse updates van de afgelopen 2 jaar zijn de problemen bij mij verholpen.

Zorg dus voor een recente update van de toestel-software

profile.country.NL.title
hansvandenoever
Ontdekker

Dat is nu juist het probleem. Er zijn een jaar geen problemen geweest. Pas sinds de meest recente update zijn deze problemen aanwezig.