annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
profile.country.NL.title
Eniise
Ontdekker

Ik heb dit ook en ik heb van alles geprobeerd niks helpt. Ik krijg maar geen verbinding!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Jaap135 

Dit is al langs gekomen in dit topic

 

@Eniise 

Als je o.a. dit topic en andere topic's heb gelezen, is de oplossing (fabrieksreset en Belgie) verschillende malen langs gekomen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MinkeDr
Ontdekker

Ja heb dit met succes gedaan, werkt goed.

Verstuurd vanaf mijn iPad
profile.country.NL.title
Joost_492
Ontdekker

Wel WiFi geen Internet.

 

Hallo mede Sony forum leden.

 

Ik heb dit probleem meerdere keren gehad sinds ik mijn Sony TV KD-55XE9005 in gebruik heb (3 jaar)

Vorige week was ik het zat en heb contact gezocht met SONY en via Sony ondersteuning eindelijk iemand aan de telefoon gehad die me heeft geholpen.

 

Actie: Alles terugzetten naar Fabrieksinstellingen.

 

Ga met je afstandsbediening naar:

Home / Instellingen / Opslag-Herstel / Fabrieksinstellingen terugzetten / Alles wissen.

 

Let op!!!! Bij het opnieuw instellen van je TV Niet het land Nederland kiezen maar België. Verder gewoon je instellingen die je wilt. 

Als je alles opnieuw geïnstalleerd heb moet je klok als het goed is de juiste tijd aangeven. Hierin zat het probleem!

 

Hoop dat ik hier iemand mee heb kunnen helpen.

 

Mocht het geholpen hebben laat het dan even weten, wel zo netjes.

 

Succes......

Groet,  Joost.

 

 

 

 
profile.country.NL.title
Coenenlia
Ontdekker

Top tip! 

Ik heb het gedaan en internet werkt! 

profile.country.NL.title
Elisabeth20091950
Ontdekker

Klopt bij mij werkt het weer, maar ook voor een paar uur. Het probleem lijkt zo ik het hier zie al enkele jaren te bestaan. Waarom geen goede oplossing ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Iedereen hier in dit topic en andere topic's hebben de aangegeven oplossing(en) naar alle tevredenheid uitgevoerd, behalve met jouw TV (type???).

 

Staat de tijd na een "paar" uur nog wel goed?

Zoja, dan is er toch een ander probleem.

Naar aanleiding van je andere topic  heb je naar mijn vermoeden een WiFi probleem, helaas is er geen antwoord op de vraag (WiFi signaalsterkte) gekomen.

 


73's



73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maarten.020
Ontdekker

Bij mijn TV (KD-55AG8) hetzelfde euvel. Na de België truc stond de tijd weer goed en had ik weer verbinding maar na een paar uur stond de tijd weer verkeerd en geen internettoegang meer 🤔 Weet iemand misschien of er zicht is op een update van Sony? Alvast bedankt.

Tags (1)
profile.country.NL.title
Coenenlia
Ontdekker

Klopt, dat euvel had ik ook. Klok stond niet op de juiste tijd.

Ik heb de klok op netwerktijd gezet, daarna weer internet

profile.country.NL.title
maarten.020
Ontdekker

Yesss dat lijkt te werken! Ik had deze oplossing al eerder voorbij zien komen maar vóór de België truc was "Automatische tijd en datum" grijs en kon ik dus niet veranderen naar Netwerktijd, nu wel. Bedankt!