annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netwerkproblemen

profile.country.NL.title
Elisabeth20091950
Ontdekker

Netwerkproblemen

Twee volle dagen bezig geweest om mijn TV weer verbonden te krijgen met het netwerk. Nou ja dat wil zeggen " Hij geeft aan verbonden", maar vervolgens geen internet. Apps werkten niet meer en Streamen vanaf mijn telefoon ging ook niet meer. Na alles doorgelezen te hebben op internet blijkt het te liggen aan een update van Sony. De klok wordt bij de update teruggezet. Alle oplossingsvoorstellen geprobeerd zonder resultaat. Dan maar even langs de zaak waar ik de TV heb gekocht. Die waren al op de hoogte van het probleem. Ik zou al de zoveelste klant zijn. Zij zouden het komen oplossen omdat ik dit zelf niet zou kunnen volgens hun. Oké zo gezegd zo gedaan. En inderdaad na de TV teruggezet te hebben naar fabrieksinstellingen en bij installeren op Nederland België gezet (i.v.m. Code werd me verteld) was het opgelost. Klok stond weer goed. Oké fijn dacht ik, maar ik moest wel even dertig Euro voorrijkosten betalen. Na het vertrek van de monteur, al mijn Apps opnieuw moeten installeren en aanmelden. Ik zou het erg fijn hebben gevonden als Sony of mijn Verkoper ons even over het (bekende update) probleem hadden geïnformeerd. Dit had mij enkele dagen frustratie bespaard. Hopelijk blijft het hier nu bij. Want die voorrijdkosten daar heb ik dan toch problemen mee. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat je de Sony Community niet eerder had bezocht, dan had je geen 30 euro kwijt geweest er zijn enkele topic met oplossingen om het probleem op te lossen.

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Elisabeth20091950
Ontdekker

Ik had in mijn bericht ook aangegeven dat ik alles wat hier ook als mogelijke oplossingen staat aangegeven al had uitgeprobeerd. Ook nadat de monteur gisteren de TV naar fabrieksinstellingen had teruggezet, vandaag weer diverse meldingen dat Wifi is verbroken. Dus ik denk dat het afwachten wordt naar een goede update.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Elisabeth20091950  schreef:

Twee volle dagen bezig geweest om mijn TV weer verbonden te krijgen met het netwerk. Nou ja dat wil zeggen " Hij geeft aan verbonden", maar vervolgens geen internet. Apps werkten niet meer en Streamen vanaf mijn telefoon ging ook niet meer.



@Elisabeth20091950  schreef:

Ik had in mijn bericht ook aangegeven dat ik alles wat hier ook als mogelijke oplossingen staat aangegeven al had uitgeprobeerd. Ook nadat de monteur gisteren de TV naar fabrieksinstellingen had teruggezet, vandaag weer diverse meldingen dat Wifi is verbroken. Dus ik denk dat het afwachten wordt naar een goede update.



@Elisabeth20091950  schreef:

vandaag weer diverse meldingen dat Wifi is verbroken. Dus ik denk dat het afwachten wordt naar een goede update.


Er doet blijkbaar buiten de tijdssynchronisatie ook nog een Wifi probleem voor.

 

Met de laatste update wordt de tijd niet gesynchroniseerd als er gebruik wordt gemaakt van een mediabox, en loopt 1 uur achter t.o.v. de huidige Europese tijd. Daardoor werken de meeste applicatie's niet meer terwijl je wel verbonden bent met het thuisnetwerk. 

 

Al eens onderzocht wat de werkelijke signaalsterkte van het WiFi-signaal is?

 

Het Wifi-signaal heeft niks te maken met de laatste update, althans daar is nog geen enkele melding van langs gekomen. Het probleem van de tijd synchronisatie komt over geheel Europa helaas voor.

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!