annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
profile.country.NL.title
MinkeDr
Ontdekker

Ik heb  aankomende zaterdag 2 weken geleden een Sony gekocht, maar zit met hetzelfde probleem. Ga ik terug naar fabrieksinstellingen, en zet alles er opnieuw  in dan kan ik de hele dag gebruik maken van het internet, en is de tijd ook goed.

maar zet ik de tv s’avonds uit, en de volgende dag weer aan, ben ik weer terug bij af.

 

nu word me gezegd om geduld te hebben er is een update geweest die dit probleem zou hebben veroorzaakt.

ik moet zeggen als ik al deze klachten lees met hetzelfde verhaal, wel verbonden maar geen internet, zakt mij eigenlijk de moedig de schoenen, en zie ik er weinig heil in dat dit ooit goed komt.

als een fabrikant als Sony er zo lang over moet doen om een fout in een update te zoeken, vrees ik al weer voor de volgende update.

gr. Minke

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@MinkeDr  schreef:

Ik heb  aankomende zaterdag 2 weken geleden een Sony gekocht, maar zit met hetzelfde probleem. Ga ik terug naar fabrieksinstellingen, en zet alles er opnieuw  in dan kan ik de hele dag gebruik maken van het internet, en is de tijd ook goed.

maar zet ik de tv s’avonds uit, en de volgende dag weer aan, ben ik weer terug bij af.

 

gr. Minke


Nadat je terug ben gegaan naar fabrieksinstellingen, heb je als land Belgie gekozen (is namelijk de truc)?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@BuildIn76  schreef:
Ik merk dat je Belg bent. Ik heb namelijk al 26 keer verteld dat dat bij
mij NIET werkt en dat het niet het enige probleem is.

@BuildIn76 

Kunnen we het vriendelijk houden en recepect tonen naar andere Sony Community leden?

 

FrankyuitOostende reageerde namelijk op een post van Ruben-van-Dijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Lothering
Lid

Klopt. Land Belgie taal Nederlands

profile.country.NL.title
Rubracer
Lid

Terug naar fabrieksinstellingen tijdens installatie België/Nederlands kiezen.

Internet instellen e.d. kies voor overslaan

Ook geen Google account invoeren enzo

Ook je smartphone even niet koppelen.

Tijd op handmatig zetten en handmatig instellen.

Verder gaan met overslaan waar nodig.

Tot je in je opstartscherm(home) zit

Staat de tijd nu nog goed?

Stel je wifi in en na dat er verbinding is ga je daarna weer naar tijd/datum instellingen en stel je die in op netwerk tijd gebruiken.

 

Het probleem is dat bij installatie op Nederland/Nederlands de tijdinstellingen grijs blijven....je kan het dus niet goed zetten/instellen... dus klopt de tijd niet en gaat er dus iets mis in de software

profile.country.NL.title
MinkeDr
Ontdekker

Goedenavond
Super bedankt!!! Gelukt!!
Dit was mij anders nooit gelukt, en de verkoper wist er ook geen antwoord op te vinden.
Ga nu pas echt genieten van onze nieuwe tv.
Nogmaals bedankt voor uw spontane hulp.
Vr. Groet Minke Draaijer.

Verstuurd vanaf mijn iPad
Rico_s
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is mogelijk als je gebruik maak van een mediabox. In dit topic staan diverse oplossingen.

Ook op de ondersteunings pagina van je Sony Bravia TV (type???) staat een mogelijk oplossing.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KVriens
Ontdekker

Wij willen u vragen of u de onderstaande stappen kunt te voeren om het internet probleem op te lossen zodat u toch van het internet kunt genieten.

Fabrieksinstellingen herstellen
U gaat naar Home - Instellingen - Opslag en Herstel - Fabrieksinstelling - voer deze uit.
Wanneer u aan de landinstellingen bent, willen we u vragen het land Belgie te kiezen.
Wanneer de fabrieksinstellingen voltooid zijn , willen wij u vragen om op de home knop te drukken, instellingen kiezen . datum en tijd te kiezen- automatische tijd instellen en dan selecteerd u netwerk tijd.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te

Giel75
Nieuw

Dit is ook precies wat ik steeds heb.

Wat mij ook opvalt is dat de tijd dan niet meer klopt, daar herken ik dan aan dat er wéér iets niet klopt.

 

Terugzetten naar fabrieksinstellingen is voor mij de enige optie om het weer goed te krijgen.

Geen android tv meer voor mij!

Dit is wel echt teleurstellend, ik had Sony altijd erg hoog...