annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
profile.country.NL.title
BuildIn76
Ontdekker

Dat is fijn dat dat werkt bij jou. Ik had niet 25 keer gereageerd als dat
mijn probleem zou oplossen.

Daarbij....is het natuurlijk belachelijk dat dat probleem nog niet
verholpen is na 5 jaar! Want welk persoon in Nederland zou nou denken:
"Hey!?... Ik heb geen verbinding...Laat ik nou als eerste eens als
landinstelling Belgie kiezen...!"...
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@BuildIn76  schreef:
Daarbij....is het natuurlijk belachelijk dat dat probleem nog niet
verholpen is na 5 jaar! Want welk persoon in Nederland zou nou denken:
"Hey!?... Ik heb geen verbinding...Laat ik nou als eerste eens als
landinstelling Belgie kiezen...!"...

Wordt sinds 05-08-2020 op de ondersteunings pagina van de Bravia TV's die dit probleem sinds kort hebben, ook in de diverse recente topic's wordt de oplossing gegeven.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Joske76
Ontdekker

Hoi,  volgens mij heb ik de tv tijd ook uitgezet omdat ik geen tv signaal naar de tv leid.Vermoedelijk blijft het daarom ook handmatig in te voeren omdat er anders geen mogelijkheid is tot aanpassing van de tijd. Tot nu toe werkt het. Ik kan helaas geen garanties bieden. (Gelukkig, werk ook niet bij Sony) ;-)Succes, hoop dat jullie het allemaal aan het werken krijgen want ik herken de frustratie als het niet maar behoren werkt. Groet JosVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
profile.country.NL.title
Dirk_64
Ontdekker

Als je gewoon eens de ondersteuning van Sony vraagt, zoals ik dat gedaan heb, dan is dat de oplossing.
Vervelend misschien? Ja, maar Sony heeft keurig een oplossing verzorgd die werkt. 
Had daarna nog een probleem met het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Dit ook nagevraagd bij Sony, ook dit is netjes beantwoord en opgelost.

Wel is het zo dat het Sony zou sieren om dit met een volgende patch op te lossen.

profile.country.NL.title
Dirk_64
Ontdekker

Man man man, als je er niet uitkomt MAIL SONY i.p.v. te zoeken en te zeuren op een forum.


profile.country.NL.title
Joske76
Ontdekker

Doe effe normaal! Ik probeer jullie te helpen omdat Sony verzuimd een patch te maken. Zoek het effe lekker uit.Laatste keer dat ik iemand probeer te helpen omdat ik de frustratie ken. DoeiiiiiiVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
profile.country.NL.title
Joske76
Ontdekker

Dacht je dat ik dat niet gedaan had? Sony kwam niet met oplossingen. Dan probeer je het zelf. Tot nu toe werkte dit het beste. Laat ze een goede patch maken. Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
profile.country.NL.title
Ruben-van-Dijk
Ontdekker

Same!!!!!

Hoe kan je het oplossen???

profile.country.NL.title
frankyuitoostende
Ontdekker

Instellingen/datum-tijd/netwerktijd kiezen
Bent u Nederlander?
Fabrieksinstelling/kies Belgie/kies Nederlands/instellingen/datum-tijd/netwerktijd
Dat zou moeten werken.
Het werkt voor mij, als Belg
En de tweede optie werkt voor Nederland.
Zo is Belgie nog voor iets goed 😉



Verstuurd vanaf mijn iPhone
profile.country.NL.title
BuildIn76
Ontdekker

Ik merk dat je Belg bent. Ik heb namelijk al 26 keer verteld dat dat bij
mij NIET werkt en dat het niet het enige probleem is.