annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony KDL-42W655A o.a geen youtube en netflix

OPGELOST
Mkootstra
Nieuw

sony KDL-42W655A o.a geen youtube en netflix

Hallo,

 

ik heb sinds een dag of 2 geen toegang meer tot de youtube app en netflix. (sen werkt ook niet) en krijg de melding geen toegang tot deze service. Ook die internet inhoud kan ik niet bijwerken krijg melding 5010

 

Verder heb ik wel internet connectie op de tv want de internet browser werkt wel.

wat kan dit zijn? tv is bijgewerkt naar de laatste firmware.

 

Groeten,

 

Martijn

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
wvhart
Ontdekker

Ik had dus hetzelfde probleem :cry:  Error 5010, en SEN update werkte niet meer,

alle apps weg op de standaard apps na......, Ook kon ik de tv niet meer online updaten..

Van alles geprobeerd, router gereset, verbindingen nagekeken, helaas.

Het antwoord zag ik op een buitenlands forum. >> Je moet je Sony Brava tv volledig resetten !

 

Tv uitzetten en sterker eruit voor 30 seconden, daarna tv weer aan.

Dan via menu naar "algemene instelling" en dan fabrieks instelling.

Daarna zal je de tv weer opnieuw in moeten stellen. Met digitale cam is dat zo gebeurd.

Ook netwerkinstellingen opnieuw instellen ( alles op Auto. )

 

Alles werkt weer goed en als nieuw !  Succes !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Hier aan deze kant geen enkel probleem met de bovengenoemde toepassingen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Jurgensorgel
Nieuw

Hallo

 

Ik wilde even reageren op dit bericht, ik heb namelijk ook dit probleem met mijn bravia KDL-42W656A

Als ik youtube wil kijken geeft ie ook aan geen toegang tot deze service.

Ik vindt het wel dat sony daar wel een concreter antwoordt op mag geven.

 

Gr. Jurgen 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas voor jouw is er nog steeds aan deze kant geen enkel probleem met youtube met de Bravia's hier in huis.

De Bravia's hebben allemaal verschillende software en functioneren naar behoren.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KelvinV
Bijdrager

Hoi Jurgen, 

 

Heb je al een firmware update gedaan? http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-42W656A/downloads/RB1EUA_4000

 

Als dat niet werkt, dan is contact opnemen met klantenservice waarschijnlijk de beste optie... 

 

Gr Kelvin 

Jurgensorgel
Nieuw

Hoi Kelvin

 

ik heb de update uitgevoerd, maar het probleem is helaas nog niet verholpen.

geeft aan bij youtube "geen toegang tot deze service" en foutcode 5010 bij internetinhoud vernieuwen.

ik zal contact opnemen met de klantenservice.

 

Gr. Jurgen

profile.country.NL.title
kmalij
Ontdekker

Had ook het probleem net na de update. Heb mijn netwerk opnieuw ingesteld en toen deed hij het weer.

Het duurde wel even maar toen ik weer verbinding met SEN had kwam netflix en youtube weer tevoorschijn.

Kraeye
Nieuw

Ik ondervind momenteel net hetzelfde probleem zoals bij de andere eigenaars van een KDL-42W655A en kan dit probleem ook niet oplossen.

 

De expert die hier telkens beweert dat er geen probleem is met hun model en software kan misschien nu beter erkennen dat er wel degelijk een probleem is met de software-updates van dit model.

 

Gelieve ons een oplossing aan te bieden ipv het probleem weg te wuiven.

 

Een ontevreden klant,

 

Jan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Volgens mij wordt ik bedoeld met de Expert die problemen weg wuift.

 

Als ik nog steeds geen enkel probleem hier heeft met de software i.c.m. de servers via het bedraad thuisnetwerk kan ik onmogelijk doen als of er iets aan de hand is met de servers van Sony.

 

Een ander Community lid had ook draadloos problemen en heeft zijn netwerk opnieuw ingesteld, probleem opgelost.

Het probleem heeft dus niks met de servers van Sony te maken, m.a.w. loop het thuisnetwerk eens goed na.

 

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Stev3n
Nieuw

Hoi, ga naar Home>Instellingen>Netwerk>Internetinhoud vernieuwen

NjoY :slight_smile: