annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 loopt vast

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
tolkientje
Bezoeker

PRS-T1 loopt vast

Ik heb mijn reader sinds februari 2012. Ik heb al vele boeken gelezen zonder problemen.

Maar sinds twee weken heb ik al ongeveer 5 x gehad dat de reader vastloopt bij het omslaan van de pagina (via touchscreen). Het scherm blijft even staan op de bladzij waar ik was (freeze) en vervolgens wordt het scherm wit en verschijnen de halfronde pijltjes die je ook bij opstarten ziet. De pijltjes bewegen een stukje en schieten dan weer terug, ze blijven heen en weer bewegen en komen niet verder lijkt wel.

Het enige wat helpt is een reset met een paperclip.

En ja, ik heb de meest recente software geinstalleerd. Dat was uiteraard de eerste check die ik deed.

Heeft iemand enig idee waar dit probleem vandaan komt, en nog belangrijker: wat ga ik er aan doen?

34 ANTWOORDEN 34
niekvanhaaster
Ontdekker

Probleem met hardware, is niets aan te doen, te oud exemplaar. Moet nu op zoek naar een nieuwe. Heeft iemand een tip?

niekvanhaaster
Ontdekker

Bedankt, moet op zoek naar een nieuwe. Heeft iemand een tip, Sony maakt ze niet meer?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat is waarom er ook niets meer aan gedaan kan worden. Sony is gestopt met het produceren van Readers, dus zijn er ook geen onderdelen meer om aan reparaties te kunnen doen. 

 

 

OPHALVENS
Ontdekker

Mijn reader T1 staat geblokkeerd op een pagina. Niets helpt. 

Proberen resetten, aan de computer hangen,

Moet ik wachten tot de batterij leegloopt?

Hij staat al 3 dagen op dezelfde pagina.
Kan hem ook niet afsluiten.

Gaan de tekens niet in het scherm gebrand zijn?

Hoe komt dit? Wat heb ik fout gedaan?

 

profile.country.NL.title
geakroes86
Nieuw

De mijne zegt ook bij 1 boek Gelieve te wachten. Boek opent wel op de laptop. De e-reader loopt af en toe vast, maar na even geduld gaat hij wel weer verder. Af en toe resetten en gaat hij wel weer verder. Maar het komt steeds vaker voor. Wat kan ik doen?