annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 loopt vast

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
tolkientje
Bezoeker

PRS-T1 loopt vast

Ik heb mijn reader sinds februari 2012. Ik heb al vele boeken gelezen zonder problemen.

Maar sinds twee weken heb ik al ongeveer 5 x gehad dat de reader vastloopt bij het omslaan van de pagina (via touchscreen). Het scherm blijft even staan op de bladzij waar ik was (freeze) en vervolgens wordt het scherm wit en verschijnen de halfronde pijltjes die je ook bij opstarten ziet. De pijltjes bewegen een stukje en schieten dan weer terug, ze blijven heen en weer bewegen en komen niet verder lijkt wel.

Het enige wat helpt is een reset met een paperclip.

En ja, ik heb de meest recente software geinstalleerd. Dat was uiteraard de eerste check die ik deed.

Heeft iemand enig idee waar dit probleem vandaan komt, en nog belangrijker: wat ga ik er aan doen?

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.nl_BE.title
taxi29
Bezoeker

beste,

ik kreeg onlangs ook dit "probleem". dit met een pdf-boek waarvan de pagina-einden niet overeenkwamen met het oorspronkelijke boek geopend met Sony reader for pc. indien er een oplossing komt, kun je mij een bericht zenden?

alvast bedankt.

profile.country.nl_NL.title
Andoc1
Bezoeker

ik heb het zelfde probleem, hoor graag de mogelijke oplossing. dank

profile.country.nl_NL.title
loesleest
Ontdekker

zelfde vastloper gehad met PRS-T1 dat na resetten verholpen was; alleen kan ik nu niet meer bij m'n boeken, behalve bij de handleiding! Er komt bij opening van elk boek de foutmelding "beveiligd door digitale-rechtenbeheer"?? Hoe nu verder? bedankt.

profile.country.nl_NL.title
paufrenk
Bezoeker

Ja ik heb precies hetzelfde probleem. Ik hoop dat er een oplossing komt van Sony en dat die hier kenbaar gemaakt wordt. Dat zou heel fijn zijn.

Paul

profile.country.NL.title
Zamorra55
Nieuw

Hallo The-Hat,

Ik heb regelmatig hetzelfde probleem als Tolkientje. Heb je al een reactie ontvangen van Sony hierover?

Alvast dank voor je moeite en reactie!

profile.country.nl_NL.title
kawaiitje92
Bezoeker

Hallo The-Hat,

Graag zou ik de reactie ook willen zien. Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt.

Alvast bedankt.

Mvg,

profile.country.nl_NL.title
ingridenronald
Bezoeker

Ook ik heb hetzelfde probleem mijn reader loopt ook steeds vast.............

Als jullie meer weten graag laten weten, resetten helpt ook niet meer.

profile.country.nl_NL.title
Cada72
Bezoeker

Het lijkt dat ik hetzelfde probleem heb, alleen zit ik met een bevroren scherm. Eerst draaiden de twee pijltjes om elkaar heen, maar nu doet-ie dus niets meer. De ereader

reageert niet op de resetknop en ook niet op de aan/uit-knop en overige toetsen.

Als er een oplossing is hoor ik dat graag.

profile.country.nl_NL.title
Zwart1956
Bezoeker

Dit lijkt me een goede vraag voor Sony zelf, daar ik met het zelfde probleem worstel en er eerlijk gezecht een beetje zat van word. Heb de reader gekocht voor mijn gemak maar niet voor ergernis.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Forum Leden,

Ik heb Sony gevraagd of al iets meer over kunnen zeggen over dit probleem en of er wellicht een  oplossing voor is. Indien ik meer informatie ontvang hieromtrent, zal ik dit hier laten weten. 

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator