annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ImagingEdgeMobile

profile.country.NL.title
sanderjanz65
Nieuw

ImagingEdgeMobile

dear people

so i’d like to know if there will be any update to ios 13.1? i find it very sad that i can’t connect my phone to my camera anymore!

39 ANTWOORDEN 39
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Voor het goede begrip;

 

Zowel camera's als GSM's zijn tegenwoordig wat je noemt HighTech apparaten. Daarbij is het zo dat GSM fabrikanten hun eigen updates uit brengen, want dat dan op te koppelen apparatuur doet houden die fabrikanten niet altijd rekening mee. Het ligt dus wat ingewikkelder dan misschien in eerste instantie gedacht.

 

Daarbij mag je erop rekenen indien er meer duidelijkheid en oplossing is Sony of ik dit hier direct zullen melden.

Voor nu dus nog even geduld...het heeft de aandacht van Sony.

 

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Er wordt toch gemeld dat het probleem bekend is en dat men er aan werkt? Dan is geduld soms nodig en ja, sorry, niet alles is in een vloek en een zucht opgelost.

 

Kortom, we wachten rustig af.

 

Wat voor updates en berichten wil je dan nog meer? Waar Sony zoekt? Welke richting men op zoekt? Wat SigiPhoto hiervoor schrijft klopt, elk apparaat is anders en elke app heeft net weer andere vereisten.

 

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Waarom denken jullie dat ik ongeduldig ben ofzo. Dit is echt een aanname. Mag toch wel zeggen dat ik t jammer vind dat net nu ik op vakantie ga mijn foto’s niet gelijk kan zien of bewerken. Verder, misschien heb ik iets gemist maar ik heb nog nergens vanuit Sony zelf iets gelezen dat ze er mee bezig zijn. Misschien kun je me daar een linkje van sturen?  Maar wees gerust ik wacht gewoon rustig af tot er een oplossing komt. 

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Haha, je lijkt ongeduldig met zinsneden als "net nu ik op vakantie ga"....

Top verder; die link kan ik je niet geven, SigiPhoto zit er meer in.

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Allen,

 

Ik kreeg zojuist bericht dat er een nieuwe versie van IE mobile in de store staat, versie 7.2.2

Zelf kan ik op dit ogenblik niet testen maar ik ga er vanuit dat het probleem gefixt is.

 

naschrift; ook is er een update van de WIN/MAC versie, dus die ook graag verversen.

 

Graag even een reactie indien het wel of niet werkt😉 en indien ja, deze post als oplossing markeren zodat het onderwerp gesloten kan worden.

 

Nog even een tip, meld dit soort problemen ook in de stores van Apple/Android, kan helpen!  

(want het kan in de toekomst met allerlei updates van GSM fabrikanten best nog eens gebeuren)

 

Schermafbeelding 2019-10-08 om 14.48.36.png

 

Succes en grt,

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje 

 

Ik hoop dat het dus op tijd is voor je vakantie, geniet ervan.

 

Nog even ter verduidelijking, als expert is het mijn rol om rechtstreeks met Sony in contact te treden, en wat ik in dit geval hier gemeld heb komt van de Sony Support afdelingen.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Allen,

 

zojuist getest via Wifi verbinding met mijn camera en het werkt. 

zie afbeeldingen voor menu pad (op mijn A7Rii)

 

IMG_0654.jpgIMG_0655.jpgIMG_0656.jpg

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kleine aanvulling:

het is een WiFi Direct verbinding, m.a.w. de verbinding gaat buiten het WiFi thuisnetwerk o.i.d. om.

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Bij mij werkt t ook weer! Hoera ! Maar dit is niet mijn post. Kan ik m dan wel sluiten?

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje 

 

Ja hoor, bij mijn post met de melding van de update rechts onderin "als oplossing markeren" selecteren.

 

Goede vakantie!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en