annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ImagingEdgeMobile

profile.country.NL.title
sanderjanz65
Nieuw

ImagingEdgeMobile

dear people

so i’d like to know if there will be any update to ios 13.1? i find it very sad that i can’t connect my phone to my camera anymore!

39 ANTWOORDEN 39
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het goed is volgens de laatste berichten funcioneerd ImagingEdgeMobile weer als normaal in de OS 13.1 t.o.v. OS 13.0.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Helaas werkt mij Imaging Edge app op mijn Iphone 8, niet meer in combinatie met mijn Sony DSC-HX400V camera. Ik kan geen wifi connectie maken en de app vraagt nu ook om een NFC/QR code van de camera te scannen, maar deze ondersteunt mijn camera helemaal niet. Vorige week was er nog niets aan de hand, kon ik gewoon nog foto's overzetten op mijn Iphone, maar nu, overigens na de laatste IOS update, niet meer. Ik heb inmiddels alles al geprobeerd geloof ik. Updates, verwijderen en opnieuw installeren, via Playmobile (wat overigens ook niet werkt), camera en telefoon gereset en instellingen herstelt, maar helaas.... Iemand hetzelfde probleem en nog beter de oplossing? de laatste update 13.1.2 heeft ook geen oplossing geboden. ik ben nu de laatste firmware voor de camera aan het downloaden, hopelijk biedt dit een oplossing, maar ik heb er een hard hoofd in

profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

helaas hetzelfde probleem, maar ook na de volgende update naar 13.1.1 nog steeds problemen

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje 

 

Hoe heb je geprobeerd te koppelen? Wifi of NFC? Volgens specificatie heeft jouw camera beide mogelijkheden.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@sanderjanz65 

 

Om welk type camera gaat het?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Sja, op mijn Android krijg ik geen contact met (voorheen mijn A7R en nu) mijn A7R2...

De app vraagt om een QR-code, maar die krijg ik niet op mijn camera naar boven. Ook NFC geeft geen sjoege.

Dit even terzijde, want het gaat om Apple, lees ik 😮.

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje 

 

er is zojuist een bericht van Sony via de Imaging Edge Mobile app gepusht;

Voor iPhone; ga naar instellingen > imaging edge mobile > Lokatie > altijd

 

Misschien even handig om te checken op je iPhone 

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@harmnld 

 

Kan denk ik geen kwaad om ook bij android (al ben ik daar geen groot kenner van 😉) even te kijken naar de lokatie instellingen bij de app.

 

Zelf had ik ook na update van firmware naar 4.01 moeite met de NFC verbinding, IE app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en dat bleek de oplossing. NFC op camera/iPhone 8 herkennen elkaar weer.

 

Maar....de QRC code krijg ik op mijn camera ook niet meer tevoorschijn...ben nog aan het kijken wat daar de oorzaak van kan zijn...lukt dat niet dan zal ik een verzoek aan Sony doen.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

ik heb beiden geprobeerd maar op beiden geen sjoege. als ik NFC aanklik op mijn camera gebeurt er niets. Als ik het volgens de wifi doe zoals altijd voorheen, gebeurt er dus ook niets behalve dat ie geen wifiverbinding opbouwt.