annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ImagingEdgeMobile

profile.country.NL.title
sanderjanz65
Nieuw

ImagingEdgeMobile

dear people

so i’d like to know if there will be any update to ios 13.1? i find it very sad that i can’t connect my phone to my camera anymore!

39 ANTWOORDEN 39
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

ook geprobeerd had ik ook al gevonden de tip, maar dat maakt ook helemaal niets uit. daarbij blijft het probleem dat je in de app moet kiezen tussen die NFC of QR code 

profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

 nb. als je dit probeert trouwens onthoud hij de keuze niet, zodra je locatie op altijd zet, schiet ie gelijk weer terug naar "vraag". Of dit nu aan de app zelf ligt of aan de IOS update.... geen idee

 

Nu weer een nieuwe update aan t downloaden Ios 13.1.2 zou dat de oplossing geven? Ik hou jullie op de hoogte

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje @sanderjanz65 @harmnld 

 

Ik weet uit betrouwbare bron dat Sony techneuten hier naar gaan kijken.

Even afwachten dus.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

zojuist update naar 13.1.2 gedaan maar helaas nog steeds niets.... 

profile.country.NL.title
GwennieBenjamins
Ontdekker

Nee, hier ook nog steeds geen mogelijkheden om bij de foto's te komen via mijn iPhone en de app Imaging Edge Mobile... Hoop echt dat dit snel wordt opgelost! Ik kan nu niet even snel foto's verzenden naar mijn werk....

profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Ja heel vervelend. Ik ga volgende week op vakantie en dat houdt nu in dat ik mijn foto’s pas bij thuiskomt kan bekijken via de computer. 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Allen,

 

ze zijn ermee bezig, helaas hoeft dat niet te betekenen dat het zomaar opgelost is...daarbij krijg ik ook van Apple regelmatig updates (2 in een week) wat betekent dat het nieuwe iOS ook nog niet stabiel is.

 

Grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Dat hoor je mij ook niet zeggen maar een update over de stand van zaken van hun kant zou wel fijn zijn. Nu zitten we in het ongewisse. 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Superjeltje 

wie bedoel je met "hun"? 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Superjeltje
Lid

Hetzelfde als wat jij bedoelt met “ze”. Sony zelf dus.