annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

sony TV reclame blok.jpgHoi, sinds enkele weken valt het ons op dat er teveel programma's worden gepromoot door disney+ en die Amazon bende, zelf heb ik beide app's uitgezet, dus snap ook niet waarom ze worden gepushed.

 

is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

 

het gaat erom als je op home drukt dat je dan op het algemene scherm komt en in het eerste gedeelte voordat de selectie van apps naar voren komt staan er nu dagelijks reclames.

 

Mvg,

Sander

80 ANTWOORDEN 80
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heeft u een klacht over een reclame-uiting omdat u van mening bent dat deze in strijd is met de Nederlandse Reclame Code? Dan kunt u onderstaand klachtenformulier invullen waarin u duidelijk omschrijft om welke reden u Anoniem klagen is niet mogelijk. Indien de klacht in behandeling wordt genomen, worden uw persoonsgegevens tevens doorgestuurd naar de betreffende adverteerder. Zie ook het Reglement van de Reclame Code Commissie en het College van Beroep en de Privacy Policy.

 

Link 


Heelveel suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mima00
Lid

Super dank! Dat is de volgende stap, naast nog wat andere acties.

 

Het meest bizarre is dat wanneer je de Apps Only Mode aanzet (onder je account) dan staat er letterlijk (UK interface) "When on, this will hide Google's recommendations from your Home Screen along with..." ==> niet dus ==> Fout 1. 

En daarnaast worden er recommendation getoond ondanks dat het niet mag volgende de privacy instellingen ==> Fout 2.

 

Zal het forum op de hoogte houden. 

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Dit probleem is nog steeds gaande!

Ik heb de Sony KD-43XF7596

Tijdelijk je apps update uitzetten werkt voor 1 dag en daarna zie je die narigheid weer.

 

 

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi,

 

Dat klopt en meerdere keren gebeld met Sony om dit te veranderen , maar ik denk dat de EC dit als enige kan aanpakken dmv Google te pushen om geen advertenties meer door te mogen geven als er een prijs wordt betaald, dus Operating systeem Google kost XYZ + TV is eindprijs , daarna kan je dan zelf aangeven of je nog reclame wilt,

dan kan je ook hetzelfde doen met je mobiel.

 

Maar met reclame werkt alles op het internet dus het wordt een lastige kwestie

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Lastig!
En er is dus ook geen structurele manier om de meldingen uit te zetten?

Update apps uitzetten werkt enkel maar tijdelijk.

 

Ik vraag mij af of Samsung gebruikers en andere merken er ook last van hebben?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Rolandtoscani  schreef:

 

Ik vraag mij af of Samsung gebruikers en andere merken er ook last van hebben?


De andere merken hebben het OS van Google niet aanboord, behalve de Philips Android TV's die ook de reclame balk in het home scherm te zien krijgen vanwege de samenwerking met Google.

 

Ik begrijp nog steeds het probleem niet zoals er ook reclame in/voor/na de TV-progamma's voor geschoteld te zien zijn waar ik me soms aan irriteert, en ziet het zeker niet als overschrijdend gedrag.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mima00
Lid

Sony gaat hier op alle fronten fout. 

Ik heb bijvoorbeeld niet de privacy / terms of use geaccepteerd, persoonlijke data mag niet worden verstuurd en de reclame mag niet worden getoond. 

 

Samba heb ik ook niet geaccepteerd en toch zie ik een STROOM aan data richting api.cid.samba.tv (!!!)

 

Dit is de Google beschrijving van de APPS-ONLY-MODE: 

https://support.google.com/googletv/answer/10070784?hl=en

 

What happens when Apps only mode is on

In Apps only mode, you don't get personalized recommendations on your home screen. You’ll find a list of installed apps that you can open to find something to watch. You'll also find sponsored content and teasers for popular movies and shows.

 

If Web & App Activity is on, Google TV will continue to improve recommendations for you, even while Apps only mode is on. In addition, apps can still show you their personalized recommendations based on your history. This includes YouTube, YouTube TV, and other Google apps.

 

In mijn geval:

- Geen privacy / terms geaccepteerd

- Samba uit

- Web & Activity tracking uit

 

En toch reclame... 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Kunnen jullie eens een foto plaatsen van die reclame?

Ik heb hier het startscherm per dag maar een paar minuten in beeld en merk er niks van.

 

En ja andere merken hebben nog veel meer reclame, zo krijg je bij Samsung gewoon ongevraagd reclame er doorheen als je iets zit te kijken! 🙄

 

Dit krijg je dan ineens in beeld;

E8DD53F2-966C-465B-953A-125A84E8F05D.jpeg

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
-hans-
Lid
profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Dag Hans,

 

Dat hebik gelezen en twee keer uitgeprobeerd.

Tot twee keer toe verscheen het binnen dezelfde dag weer.

Blijkbaar kan ik de apps update niet uitzetten?

Blijft het bij jou wel staan dan?