annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

sony TV reclame blok.jpgHoi, sinds enkele weken valt het ons op dat er teveel programma's worden gepromoot door disney+ en die Amazon bende, zelf heb ik beide app's uitgezet, dus snap ook niet waarom ze worden gepushed.

 

is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

 

het gaat erom als je op home drukt dat je dan op het algemene scherm komt en in het eerste gedeelte voordat de selectie van apps naar voren komt staan er nu dagelijks reclames.

 

Mvg,

Sander

80 ANTWOORDEN 80
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

In je google playstore het automatisch updaten van al je apps uitschakelen. De app TV-home is de app die de reclames doorgeeft. De app TV-home de update verwijderen en tv opnieuw opstarten. Bij mij werkt dat goed en heb geen reclames. De andere apps kan je regelmatig zelf handmatig updaten. Eenvoudiger kan het dus niet.

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Ik heb even je uitleg erbij gepakt :slight_smile:


Het heeft te maken met de laatste update van de app android tv-home. (Startscherm)

Eerst de automatische updates uitschakelen in de playstore van je tv.

"Heb ik gedaan in google playstore, op automatisch updates uitschakelen gezet"

 

(hierdoor bepaal zelf welke app updates je wil installeren.)

 

Vervolgens de geinstalleerde update van android tv-home verwijderen.

 

"Hoe?? en waar?" ik neem aan dat je android TV home zelf NIET moet verwijderen....

 

Hierna krijg je weer het originele startscherm en heb je geen reclame meer.

 

"Heb ik nog steeds"

 

Ook het ik Sony select verwijderd van het startscherm.

 

"Die kan je niet verwijderen, enkel laten "stoppen" wat niet lukt"

 

Daarna opnieuw opstarten

 

Bij mijn google instellingen qua services staan alleen contacten en agenda "aan"

 

Bij mij zie je nog steeds reclame.....waar zit dan die update van Android TV Home?

 

 

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Ga in de playstore naar de geinstalleerde apps en kies voor TV-home en verwijder de update. Lijkt mij toch heel eenvoudig.

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Ik als digibeet, wil graag weten hoe je het moet doen, in plaats van zeggen wat je moet doen.

Wat zo logisch zitten die menus bij de smart tvs niet in elkaar.

Lijkt soms net een linux bak.

 

Maar het is nu gelukt...!

profile.country.NL.title
mima00
Lid

Hoi Hans!

 

Kan het zijn dat de app TV-Home niet op alle Android TVs staat of kijk ik dan toch verkeerd :slight_smile:

Ik heb de KD-43X89J.

 

Dank!

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Als je digibeet bent kun je maar beter het zo laten, zo erg is die reclame nu ook weer niet!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
mima00
Lid

Ik heb de app "Google TV Home" uit staan.

Het bijzondere is dat die wel in de Play store staat als app, maar in Instellingen/Apps/Alle apps zie ik het niet. In de systeem apps staat wel het nieuwe "Sony" menu, die heb ik nu wel kunnen uitzetten.

 

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Whahaa ik sta wel open om iets te leren :wink:

De affiniteit ontbreekt.

 

Ik heb ook een satelliet ontvanger, met Open Pli, gelukkig heb ik kennissen die mij daarin kunnen begeleiden haha

profile.country.NL.title
mima00
Lid

Bijzonder hoe sommige mensen beelden vormen.

 

Volgende keer dan ook even PiHole installeren, dan zul je zien dat de SonyTV heel veel contact maakt met Samba, zelfs zonder dat de eindgebruiker de terms & conditions heeft geaccepteerd :wink:

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

We kunnen niet genoeg aandacht vragen voor dit ***** programma.

Ik had laatst 29 updates waiting en gedachten op nul en alles weer geupdate.

Uiteraard zat "Android TV home" er weer bij.

het programma heet "Android TV Home" en niet Tve Home of Google TV Home, om het maar even duidelijk te stellen.

Updates verwijderd en het programma op stoppen gezet, verwijderen lukt niet.

Ik denk ook als je het zou kunnen verwijderen dat je hele besturingsprogramma in elkaar stort maar goed ik ben een digibeet :slight_smile: