annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

sony TV reclame blok.jpgHoi, sinds enkele weken valt het ons op dat er teveel programma's worden gepromoot door disney+ en die Amazon bende, zelf heb ik beide app's uitgezet, dus snap ook niet waarom ze worden gepushed.

 

is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

 

het gaat erom als je op home drukt dat je dan op het algemene scherm komt en in het eerste gedeelte voordat de selectie van apps naar voren komt staan er nu dagelijks reclames.

 

Mvg,

Sander

80 ANTWOORDEN 80
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@mima00  schreef:

Ik snap je toon niet helemaal.


Ik snap het wel, je slaat een beetje door met privacy wetgeving.

 

Stapper59 probeer je duidelijk te maken dat het in de Google applicatie zit ingebakken, en helemaal niks te maken heeft met Sony, al beweerd de Helpdesk dat het met een nieuwe update wordt aangepast wat niet mogelijk is.

 

Je krijg toch ook reclames op alle televisie zenders waar je niet om gevraagd heb.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
stapper59
Lid

Applaus voor pa3ei😉

 

Dat probeer ik ze idd duidelijk te maken..., maar het kwartje wil niet vallen.

 

Smart tv's draaien op een OS (operating systhem) Samsung bv op Titzen.

Als Samsung zou besluiten we veranderen die boel, dan heb je dat maar te slikken.

 

In dit geval draait deze tv op Android TV ( In mijn optiek heel wat meer toekomst en beter dan Titzen)

Android is een gratis OS, wat door Sony word gebruikt.

Android is van Google, en als Google besluit hun OS naar een nieuwe versie te laten gaan, dan kun je 2 dingen doen.

1 je zet de updates stop, wat niet slim is ivb met veiligheid

2 Het is wat het is, en je gaat mee naar de nieuwe versie.

 

Prachtig allemaal dat gelul over rechten, maar de enige die rechten heeft op Android tv is Google, die dat gratis ter beschikking stelt aan derden.

Net als je telefoon trouwens als die android draait... Wat voor merk het ook is, het OS is dan gratis, maar is en blijft van Google.

profile.country.NL.title
mima00
Lid

Jullie werken voor Sony? Enorme passie merk ik!


De TV is gekocht voor de APPS ONLY mode waarin alleen apps worden weergegeven, zoals dat ook werkte. Ideaal voor een gezin met kids.

 

Sinds december wordt daar reclame van niet gebruikte diensten getoond - als aanbeveling ook nog eens, terwijl de diensten uit staan, incl privacy.

 

De TV was dus ideaal met kids, nu een stuk minder. En ja, het klopt niet. En ja vervolg stappen worden zeker ondernomen. 

 

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Nee ik ben niet van Sony, maar sluit me aan bij @pa3eia en @stapper59 

Nee leuk vind ik die reclame ook niet op het Thuis scherm, maar zo erg is het ook weer niet.

En waarom hij nu ineens niet meer ideaal voor kinderen zou zijn snap ik ook niet.

En wees blij dat je geen Samsung hebt, want dan krijg je overal ongevraagde reclame er tussen door!

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
mima00
Lid

Het is dus voor mij wel een probleem wanneer de TV specifiek is gekocht voor de Apps Only Mode (gezin) én opeens wordt daarin wel reclame getoond.

 

1. Services: uit

2. Privacy: Programme recommendations staat uit

3. Apps only mode staat aan (dus niet Apps Only + Reclame Mode) 

 

 

 

Prime staat uitPrime staat uitProgramme recommendations staat ook uitProgramme recommendations staat ook uitAPPS-ONLY met reclame van PrimeAPPS-ONLY met reclame van Prime

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@mima00 Hahaha…. Succes met je “probleem”! 🤣


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
mima00
Lid

Dank, en fijn dat deze post opeens zo populair is geworden, blijft het goed bovenaan staan.

 

Voor een ieder die ongewenste reclame in de Apps Only Mode ook vervelend vindt: graag melden bij Sony. 

profile.country.NL.title
stapper59
Lid

Reageren houden we dan nu mee op...

Geniet er van en veel succes met je eenmansactie 😀

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@mima00  schreef:

Voor een ieder die ongewenste reclame in de Apps Only Mode ook vervelend vindt: graag melden bij Sony. 


Bij Google melden!!!

 

Succes ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi,

 

Niet mee eens, het product is gekocht bij Sony, dus Sony is eind verantwoordelijk in deze zaak.

 

Evengoed moet google stoppen met deze praktijken en gewoon een license geven zoals Microsoft dat doet, dat moet dan verrekend worden met de TV met 10 jaar ondersteuning, werkend naar een solidaire oplossing.

 

Mvg,