annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F1 TV applicatie

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV applicatie

Wil F1 TV installeren op de Sony tv.

Helaas kan ik deze niet vinden, hij is speciaal voor de smart tv uitgekomen. Is dit de schuld van Sony dat ie niet doorkomt?

Hoe kan ik die installeren.

Tags (1)
49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Ik heb gedaan zoals jij omschrijft.

Het werkt wel, alleen de F1 app is niet over het hele scherm. Is net als op de telefoon erg klein beeld. 

 

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Inmiddels gelukt, maar helaas is er een nieuwe versie beschikbaar, dus deze wordt niet meer ondersteund. 

Waar kan je apk van Android tv downloaden.

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Na lang uitproberen is het gelukt.

Ik heb het als volgt gedaan.

Eerst de oude 2.0 geïnstalleerd, daarna steeds de nieuwste versie.

Direct de nieuwe versie lukte bij mij niet. Je kan het proberen.

profile.country.NL.title
xs2ad2
Ontdekker

Even de laatste versie van f1tv pro apk downloaden bij apkmirror.com

Werkt hier weer perfect sinds gisteren 18 juni 2022

profile.country.NL.title
AlexOGM
Ontdekker

Als je de APK download moet je goed opletten dat je de laatste versie pakt voor Android TV platform en niet voor Android (telefoon/tablet). 

Het is soms even zoeken, APKMirror en APKPure zijn de meest veilige sources om de APK's te downloaden en vervolgens te sideloaden met een USB. Blijft wel rete irritant, want ongeveer elke twee a drie races is er bijna wel een update op de App en mag je weer opnieuw

profile.country.NL.title
LeCoq71
Ontdekker

Heb een Sony Bravia XR-65A80J 2021. App is niet vinden. Bij mijn vriendin heb ik de nieuwste Chromecast geïnstalleerd. App wordt direct gevonden en kan aan het menu worden toegevoegd. Perfect veel en geluid.

 

Maar begrijp niet waarom het nog steeds niet beschikbaar is voor de tv. Viaplay (gebruik het niet… 😒) is wel verkrijgbaar….

profile.country.NL.title
chips2021
Ontdekker

Reden is dat deze niet ondersteund wordt op android tv platforms. 

Zie: https://support.f1.tv/s/article/2022What-platforms-can-I-watch-F1TV-on?language=en_US

profile.country.NL.title
Mathijsbw
Lid

Klopt, de heeft ooit in de playstore gestaan. Nu al ruim 1,5 jaar niet meer. Ook niet in de playstore van mijn Xiaomi tv

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom volg je niet de in hier bovengenoemde link van APKpure om de laatste versie te downloaden daarna te sideloaden en te installeren?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ivm de prijsstijging van Viaplay in al mijn wijsheid besloten voor F1 TV te gaan...

 

Stuit ik dus op het zelfde probleem als iedereen hier... App niet beschikbaar op mijn 1 jaar oude Sony TV 😔.

 

Anyway, app gesideload, geen probleem...

Maar nu stuit ik op een ander probleem, zelfs als ik inlog blijft hij zeggen dat ik me moet abonneren, ik kan niets bekijken.

 

Iemand anders hier ook last van?

 

Enige oorzaak die ik kan bedenken is dat ik me niet op de site van F1 TV geabonneerd heb maar via Google Play Store omdat ik zo de app op mijn telefoon geïnstalleerd heb.

En aangezien de koppeling met de playstore op de TV niet goed werkt blijft hij daar op hangen...

 

Als dat het is heb ik geen idee hoe het op te lossen, dus als iemand suggesties heeft hoor ik het graag 👍