annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F1 TV applicatie

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV applicatie

Wil F1 TV installeren op de Sony tv.

Helaas kan ik deze niet vinden, hij is speciaal voor de smart tv uitgekomen. Is dit de schuld van Sony dat ie niet doorkomt?

Hoe kan ik die installeren.

Tags (1)
49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

@WouterGrimmie kun je wel inloggen via een laptop op de site van F1TV? Als dat ook niet lukt zou ik even een wachtwoordherstel doen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@WouterGrimmie  schreef:bij

Maar nu stuit ik op een ander probleem, zelfs als ik inlog blijft hij zeggen dat ik me moet abonneren, ik kan niets bekijken.


Het inloggen in de F1TV applicatie en op de website is gratis. Om een race (live) o.i.d. te bekijken heb je een abonnement van 64,99 nodig.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
chips2021
Ontdekker

Is het inmiddels gelukt?

Zoniet in de app kan je herstel aankoop uitvoeren. Bij profiel instellingen.

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

 had de juiste app. Maar helaas vroeg ie om een update dus hij doet niets meer.

Waar kan ik de update vandaan halen. Ik heb er een paar gedownload maar komt niet over de hele beeld opervlak.

profile.country.NL.title
pstpsk
Lid

De laatste tijd heb ik dit topic niet meer fanatiek gevolgd. Ik heb de hoop opgegeven dat er nog een F1 TV app naar mijn TV (AG9) gepoort gaat worden en gezien alle reacties hierboven ben ik hier nog wel iets meer van overtuigd geraakt.

 

Een paar maanden geleden heb ik een Apple TV 4K aangesloten. Heb de F1 TV app, die wel voor Apple TV beschikbaar is gedownload en ben die gaan gebruiken. Wat me toen ook is opgevallen is hoe goed de beeldkwaliteit was. Dus ik heb allerlei andere streaming diensten ook op de Apple TV gezet (Netflix, Disney+, Sky, HBO) en het kan aan mij liggen, maar met de juiste settings op de Apple TV (zo instellen dat de TV de conversies doet naar Dolby Vision, HDR10 etc) vind ik persoonlijk het beeld van de Apple TV beter dan dat van de verschillende ingebouwde Android apps.

 

Ik begrijp dat dit niet de gewenste oplossing is gezien het topic van deze forum thread, maar voor mij werkt het prima.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

F1 TV Pro niet op alle Android TV apparaten beschikbaar: hoe installeer je dit zelf?

Nu het Viaplay-abonnement morgen minimaal twee euro per maand duurder wordt, zoeken veel Formule 1-fans hun heil bij concurrent F1 TV Pro.

 

Smart TV

De app voor Android TV/Google TV is echter niet beschikbaar op alle apparaten die functioneren op dit besturingssysteem. Vooral op Smart TV-internettelevisies van onder meer fabrikanten als Sony en Philips is de F1 TV-app niet rechtstreeks in de Google Play appstore te vinden. Dit in tegenstelling tot de meeste online mediaspelers. Gebruikers van deze apparaten kunnen de app probleemloos en zonder enige omweg op hun apparaat zetten.

 

Omweg

Maar ook als de F1 TV-app niet in Google Play te vinden is, kan de app toch worden geïnstalleerd en gebruikt. Dit lijkt ingewikkeld, maar is in de praktijk binnen enkele minuten te realiseren. Een USB-stick en computer of laptop is het enige wat nodig is. Hieronder vindt u het stappenplan om zelf de F1 TV-app op uw Android TV-apparaat te installeren als deze app niet in Google Play te vinden is.

 

  • Zoek op internet via computer of laptop naar het meest recente F1 TV apk-bestand. Dit kan via de website APKMirror.
  • Download dit bestand op een USB-stick
  • Zoek in Google Play op het Android TV-apparaat naar een apk-installer. Hiervan zijn er meerdere gratis beschikbaar, bijvoorbeeld APK Installer by Uptodown. De meeste installers zijn eenvoudig te vinden door in de zoekbalk van Google Play de term apk in te toetsen. Installeer de gekozen apk-installer op het apparaat.
  • Stop de USB-stick met gedownload F1 TV apk-bestand in de televisie of online mediaspeler.
  • Open het met de televisie of online mediaspeler geïnstalleerde apk-installer.
  • Geef handmatig toestemming dat de installer toegang kan krijgen tot bestanden op het apparaat en het kunnen installeren van onbekende bronnen.
  • Druk op installeren apps en kies vervolgens het F1 TV apk-bestand dat op de USB-stick staat.
  • Als alle bovenstaande stappen goed zijn uitgevoerd, is de F1 TV-app op het Android TV-apparaat zichtbaar en kan hij gebruikt worden.

 

Providers

Gebruikers van de nieuwe KPN TV+ decoder kunnen de F1 TV-app rechtstreeks – en dus zonder bovenstaande stappen – op hun apparaat plaatsen. Bij oudere KPN bruikleendecoders is rechtstreekse toegang tot F1 TV niet mogelijk. Dit gaat ook in de toekomst niet gebeuren, omdat KPN uiteindelijk volledig wil overstappen naar de nieuwe TV+ decoder. Ook Ziggo-klanten met een Mediabox Next, Next Mini of andere bruikleendecoder kunnen niet rechtstreeks via deze decoder naar F1 TV kijken. Ziggo heeft laten weten op dit moment geen plannen te hebben om F1 TV via een app op de Mediabox Next of Next Mini beschikbaar te maken.

 

Chromecast

Wie niet direct via de televisie, online mediaspeler of bruikleendecoder van providers als Ziggo, KPN, T-Mobile, Delta of Caiway naar F1 TV kan kijken, heeft diverse mogelijkheden om dit alsnog te doen. Het voordeligst is de aanschaf van de nieuwste versie van de Google Chromecast met Google TV. Deze mediaspeler is bij veel Nederlandse winkels vanaf 40 euro (adviesprijs voor de HD versie) verkrijgbaar. F1 TV is op dit apparaat rechtstreeks via Google Play te installeren en daarna te gebruiken.

 
 

suc6 ermee,
73's
 
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paul08Willems
Ontdekker

Waarom kan ik de F1 tv app niet downloaden op mijn nieuwe Sony KE 48A9BAEP terwijl andere TV'S dit probleemloos Doen?????

profile.country.NL.title
Ajvanduyn
Ontdekker

F1 TV

ik heb een XE9005 ook daar geen app te vinden of te downloaden , waar ligt dit aan?

profile.country.NL.title
Ajvanduyn
Ontdekker

Deze blijft steeds hangen. Begrijp er. Iets meer van op een klein goedkoop tv ‘tje doet hij het wel app staat er op, maar op een dure Sony werkt het niet.

Dutch41
Ontdekker

Goedemiddag!

 

Sony oled A1 gebruiker hier. Net zoals de mensen hier ook problemen met die app. 

Via de APK werkt het wel idd. Maar hoe betrouwbaar is het om daar je inlog gegevens in te voeren? 

Is er een kans dat deze op het internet terecht komen? Het gaat natuurlijk niet via de "legale" weg.

Gebruik nu een mediaplayer en deze werkt prima tot nu toe. 

Offtopic: Vorige week nog een update voor de tv gehad, dat is niet slecht voor een 2017 model. Maar gezien de prijs wat er toen betaald is, had ik liever een werken de f1 tv app...