annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F1 TV applicatie

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV applicatie

Wil F1 TV installeren op de Sony tv.

Helaas kan ik deze niet vinden, hij is speciaal voor de smart tv uitgekomen. Is dit de schuld van Sony dat ie niet doorkomt?

Hoe kan ik die installeren.

Tags (1)
49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Via google play kun je de app f1tv installeren. 
op mijn sony 55a8 heb ik de app al geïnstalleerd. 

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Bedankt voor je antwoord, maar bij mij ziet ie hem niet staan.

Kan jij mij vertellen hoe je dat exact doet 

Ik heb een 75xr 90J

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het Android TV platform is een ander platform dan van de telefoon/tablet.

De applicatie's zijn de verantwoording van de ontwikkelaar en van Google, niet van Sony.

 

Applicatie's installeren buiten de Playstore op AndroidTV 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. De app blijkt geschikt te zijn voor Android tv. De meeste hebben hem op de tv. Boven heb ik de LG met een TV stick en daar kan ik hem wel vinden. 

profile.country.NL.title
pstpsk
Lid

Heeft het feit dat de app niet geïnstalleerd kan worden te maken met de leeftijd van de Android TV versie?

Dat zou dan behoorlijk schunnig zijn, gezien het feit dat ik de app ook niet kan installeren op een AG9 65" OLED van bijna 2 jaar oud. Als dat al te oud is dan is dit mijn laatste Sony TV.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Bigpapa162  schreef:

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. De app blijkt geschikt te zijn voor Android tv. De meeste hebben hem op de tv. Boven heb ik de LG met een TV stick en daar kan ik hem wel vinden. 


De applicatie voor AndroidTV is nog steeds niet ontwikkeld, op de TV-stick staat de standaard Android versie en niet AndroidTV versie.

@pstpsk 

Voordat je iets uitroept m.b.t. de Android versie, lees je eens in en de F1TV applicatie heeft maar minimaal Android versie 5.0 maar nodig volgens de gegevens in de Playstore.

 

Advies: vraagt aan de ontwikkelaar van de applicatie waarom er nog geen F1TV applicatie voor op het AndroidTV platform is ontwikkeld.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pstpsk
Lid

@pa3eia dan snap ik niet dat hij op een 55a8 wel draait en op een AG9 niet. Dan is de conclusie van leeftijd niet vreemd.

profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Volgens F1 heb je minimaal Android 8 nodig. Als ik in google play opzoek, kan ik de app niet vinden vreemd, maar heb de app ooit geïnstalleerd  maar hoe weet ik niet meer.  Je hebt ook ander app F1 tv player die werkt ook goed. Als je ***** de officiele app wilt hebben dan je het sideloaden. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de F1TV applicatie op de A8 draait, zal de applicatie mogelijk gesideload zijn vanuit de standaard Playstore.

Net gecontroleerd of dat de applicatie in de AndroidTV playstore beschikbaar is op de Bravia 2021 line, helaas niet.

Dan blijft alleen de mogelijkheid nog maar over om de applicatie te sideloaden vanuit een telefoon of tablet.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!