annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F1 TV applicatie

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV applicatie

Wil F1 TV installeren op de Sony tv.

Helaas kan ik deze niet vinden, hij is speciaal voor de smart tv uitgekomen. Is dit de schuld van Sony dat ie niet doorkomt?

Hoe kan ik die installeren.

Tags (1)
49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV geeft zelf aan dat TV`s nog niet ondersteund worden.

TV Box / Casting

Chromecast Generation 2 en hoger
Apple TV
Android TV (niet ondersteund via de TV-app)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (ook alleen een Apple TV Box)
Roku 3900x en hoge

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Bigpapa162  Zie jij ‘m dan in de PlayStore op je TV staan?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik kijk nu via IPTV Smarters (PRO) via Sky Sports en naar verschillende andere (ook in 4K) naar de testdagen in Bahrein 2022.

 

<edit> 

Het beste beeld is van DAZN F1 4K/UHD met HDR uitgeschakeld, later met de race het commentaar van Olaf dan maar via de tablet er bij zetten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bram2003
Lid

Hallo,

 

Er zou een F1 TV Pro app moeten zijn voor Google Tv en Android Tv. Maar als ik ga zoeken vind ik geen app.

Beetje raar. Ik heb de Sony Bravia XR-65A80J 2021.

 

Ik hoor graag

 

 

Screenshot_20220324-203146_Chrome.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bram2003 

Is het bekend dat pas vanaf juni a.s. mogelijk Nederlands commentaar beschikbaar is in de applicatie?

 

Op APKpure is de onofficiële applicatie van F1TV viewer voor AndroidTV en de officiële F1TV applicatie te downloaden.

 


suc6 ermee,
73's


 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
AlexOGM
Ontdekker

Sony heeft ooit de weg in geslagen om Android TV's te gaan maken.

Super mooie beslissing. Alleen hebben zij in die tijd functies ontwikkeld die Google zelf nog niet in Android TV had, en later had Google Andoid TV functies bij gebouwd die nooit in de Sony Android TV's terecht zijn gekomen.

Zo kun je op alle merken behalve een Sony met Android TV de pause functie gebruiken tijdens live TV kijken (gaat dan tijdelijk op de evt aangesloten HDD opnemen). 

Het is mijn opgevallen dat dit ook geld voor de Android TV Playstore.

Daar heeft Sony bepaalde apps op toegelaten, maar het is niet de wereldwijde Android TV playstore waar je naar kijkt. Alleen als Sony een App toelaat op hun eigen interpretatie van Android TV platform komt het op de Android TV appstore.

F1 TV Pro heeft al geruime tijd een Android TV app, staat op op de appstore van diverse merken welke ook draaien op Android TV, alleen niet op een Sony. 

Enige "walkaround" is dus sideloaden. Wel honds irritant, want elke keer als je weinig tijd van te voren hebt, en denkt "Oh F1 begint bijna!" kun je er vergif op in nemen dat de app een nieuwe versie uit is, en je dus weer een nieuwe versie moet gaan sideloaden... Iets met de wet van Murphy...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@AlexOGM 

 

Sony heeft niks te maken met de Android TV Google Playstore, dit is een onderdeel van Google.

Google is verantwoordelijk voor het toelaten van de applicatie's in de Android TV Playstore die door derden zijn ontwikkeld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Jeronimo33
Nieuw

Best vreemd want ik had deze app al wel geïnstalleerd eind 2021, was een verificatie voor mijn zoon zijn Kerst kado. Echter na een update van de software werkte de app niet meer en kon ik deze ook niet meer terug vinden in de store. 

 

het zou zeer wenselijk zijn om deze weer terug te hebben in de store. Nu moet ik deze casten vanaf de telefoon alleen hapert deze regelmatig 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Jeronimo33 

Waarom volg je niet de in hier bovengenoemde link van APKpure om de laatste versie te downloaden en te installeren?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
michaelwelie
Ontdekker

Ik heb dit bericht op reddit gevolgt hoe je het moet doen en ik kan nu via de f1tv app op me sony a90j kijken je moet aleen als de f1tv een update heeft effe de update te downloaden en weer via de zelfde weg installeren 

 

 

For whatever reason neither Philips or Sony has F1 tv app on their play store.
Easiest way to fix this issue is to "sideload" the app by installing it from .apk file.
What you need to do is to first install [Send files to tv](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yablio.sendfilestotv) to both on your phone and your tv, and then go to [Apkmirror](https://www.apkmirror.com/apk/formula-one-digital-media-limited/f1-tv-android-tv/f1-tv-android-tv-2-...) and download the latest Android tv version of the F1 TV app.

You also either have to allow send files to tv app to install 3rd party apps on your tv, so you can use it to install that apk or you need to download additional file browser app as well.

While i mainly use my Chromecast with Google tv which has that app available on the store, i also tried my method on my Philips 55pus7272 Android tv.
While it is noticeable more lagging to use in app, but soon as the playback controls disappear it works just fine.
Also my Philips is from 2017, so as your Sony is newer and most likely has better hardware, then you should be ok and lag free.