annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F1 TV applicatie

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

F1 TV applicatie

Wil F1 TV installeren op de Sony tv.

Helaas kan ik deze niet vinden, hij is speciaal voor de smart tv uitgekomen. Is dit de schuld van Sony dat ie niet doorkomt?

Hoe kan ik die installeren.

Tags (1)
49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@bruinsmm  schreef:

Volgens F1 heb je minimaal Android 8 nodig. Als ik in google play opzoek, kan ik de app niet vinden vreemd, maar heb de app ooit geïnstalleerd  maar hoe weet ik niet meer.  Je hebt ook ander app F1 tv player die werkt ook goed. Als je ***** de officiele app wilt hebben dan je het sideloaden. 


AANVULLENDE INFORMATIE

Bijgewerkt
13 december 2021
 
Android vereist
5.0 en hoger
 
De A8 en hoger draaien ondertussen op Android 8

73's
 
 
 
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Screenshot_2022-02-19-15-22-12-062_com.android.chrome.jpg

 

Android tv is toch Android tv 

Volgens de makers is hij geschikt voor Android tv. Mijn TV is 2 maanden oud. Ik snap het niet helemaal vandaar het bij mij er niet helemaal in gaat. Ik ga Sony hier wel over schrijven. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Bigpapa162  schreef:

Ik ga Sony hier wel over schrijven. 


Sony gaat niet over de applicatie's in de Google AndroidTV Playstore, je zou dus Google moeten aanschrijven.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
chips2021
Ontdekker

profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

Ik zocht hetzelfde antwoord, op mijn XR55 X90J kon ik het ook niet vinden, maar Android TV is dus net zoiets als een AppleTV en niet een tv met Android. 

Hopelijk komt die app er dan ooit nog, Viaplay heeft het wel voor elkaar zie ik. Gelukkig heb ik ook een AppleTV dus het is geen ramp, maar native ondersteuning in de TV zelf was natuurlijk helemaal top geweest.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heeft niks met Android TV of Sony te maken maar alles met F1TV zelf, die hebben nog steeds geen app voor Android TV gemaakt.

Maar Viaplay heeft wel een app voor Android TV;

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Hier niet zo onder de indruk van SmartTV implementaties die je op verschillende TV's terug ziet. Geluid is/was vaak uitdaging. Geen geluid terug naar de receiver (e)Arc compatibiliteit issues. Of kregen mindere geluidsspoor terug, omdat SmartTV niet de juiste codecs had. Hier heeft een Apple TV nog de voorkeur voor gemak en gebruikersvriendelijkheid. 

 

Andere bijkomend voordeel van externe player. Apps worden beter en sneller bijgewerkt door ontwikkelaars.

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Dus als ik het goed begrijpt zit deze site er helemaal naast??

https://www.androidplanet.nl/nieuws/f1-tv-app-android-tv-google-tv/                    F1 TV op Android TV 

profile.country.NL.title
chips2021
Ontdekker

Niet helemaal.

App is wel beschikbaar op chromecast google tv.

profile.country.NL.title
Bigpapa162
Lid

Staat toch ook android TV.