annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ module (Quantis) in de 2021 line werkt niet goed

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

CI+ module (Quantis) in de 2021 line werkt niet goed

Ik heb een XR-55X94J TV met een CI+ en dat werk niet goed, ik krijg een erg blokkerig beeld en regelmatig stopt hij er helemaal mee en dan moet ik de hele CI+ kaart er uit halen en weer in stoppen dan doet hij het weer.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die hier last van hebben, en is hier een oplossing voor.

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

Bedankt voor de moeite die je doet voor mij.

Heeft hij er enig zicht op hoelang dit gaat duren, zijn dat weken, maanden of jaren.?

Ik heb ook contact gehad met mijn leverancier en die wil hem wel omruilen voor een type die deze problemen niet heeft, maar ik weet geen vergelijkend toestel en of deze zonder problemen werkt..

Ik was best blij met mijn huidige tv, dus twijfel ik of ik moet wachten of voor een ander vergelijkend toestel moet gaan.

Heb jij een idee voor een vergelijkend toestel zonder problemen ?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoelang het gaat duren is nog niet bekend Meestal met de nieuwe Sony Bravia TV's is er om de 2 maanden een update, maar het kan ook sneller.

 

Je zou kunnen kiezen voor de X92j,

deze heeft een andere voet en volgens mij is de software structuur iets anders (weet het niet helemaal zeker).

 

Even nog geduld hebben, desnoods (tijdelijk) de ZiggoGO app installeren.

Houd de Sony Community in de gaten voor de update, deze wordt meestal dezelfde dag dat de update beschikbaar is geplaatst in de Sony Community.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

 
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

Ik gakijken naar de X92J.

Ik kijk al grotendeels op ZIGGO GO  Maar kijk liever via de normale manier..

bedankt in ieder geval

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Waarvoor heb je precies de X94J gekozen?

Je kan ook naar de 55A89 kijken deze heeft ongeveer dezelfde prijs en de CI+ module werkt.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

Sorry voor de late reactie, ik was even met wat andere zaken bezig.

Ik heb de KE 55-55A89 bekeken en de X92J en er zit niet zo veel verschil met de mijne maar mijn leverancier heeft deze niet in zijn assortiment en dan wordt het lastig met omruilen .

Ik kijk nu maar naar Ziggo GO tot dat er een nieuwe update komt, en als het dan nog niet goed werkt ga ik hem alsnog omruilen.

Ik laat het weten hoe het afloopt.

Bedankt

 

profile.country.NL.title
Klinker67
Ontdekker

Hallo

Ik heb eind juli de 50x90j gekocht en heb het probleem van blokkering beeld ook .

Heb alle stappen doorlopen om beter beeld te krijgen,zelfs deze week nog nieuwe ci module gekocht van quantis.

Deze week ook de nieuwe software (V6.4285) geïnstalleerd ,lijkt nu dat het alleen maar erger wordt.

Als cam module er uitgehaald wordt is het wel goed op ongecodeerde kanalen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is de laatste update (v6.4285) voor de 2021 line niet in alle gevallen de oplossing, voor het CI+ probleem wat speelt over geheel Europa.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Klinker67
Ontdekker

Ok bedankt,  even afwachten dan maar tot er een oplossing komt in een volgende update

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Jan---  @Klinker67 

 

Wat zijn de waarden van de signaalsterkte en signaalkwaliteit?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!