annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ module (Quantis) in de 2021 line werkt niet goed

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jan---
Ontdekker

CI+ module (Quantis) in de 2021 line werkt niet goed

Ik heb een XR-55X94J TV met een CI+ en dat werk niet goed, ik krijg een erg blokkerig beeld en regelmatig stopt hij er helemaal mee en dan moet ik de hele CI+ kaart er uit halen en weer in stoppen dan doet hij het weer.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die hier last van hebben, en is hier een oplossing voor.

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

Yep blokkering is verdwenen 👍👍👍

E802B6E0-A15F-4B01-9C4B-580D6EF1CEE2.jpeg

profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

YES! Op mijn XR-55X90J is het nu ook weer helemaal goed! 

Pravia
Ontdekker

Ik heb gewoon dat mijn tv, de xr 65a80k, de ci module (quantis 1.3)niet eens herkend. Gister hebben ze een nieuw main board gemonteerd, maar het probleem is nog steeds. Ik kwam na googlen op dit forum uit, en wat blijkt, er zijn meer mensen met mijn probleem. Blijkbaar al ruim 2 jaar een bekend probleem, de quantis icm de xr serie.

Ik heb mijn tv sinds begin december 2022,maar zit er serieus aan te denken om de hele bende terug te brengen en een andere te eisen. Er staat nl bij de technische info dat hij werkt met ci+ module. Ik heb trouwens delta. Zijn er meer die met de 1.4 module geen problemen meer hebben? Dan kan ik dat nog proberen voor ik alles retour breng

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Pravia 

Al heelveel jaren (>10) zijn de huidige TV-toestellen geschikt voor het gebruik van de CI+ module (1.3).

 - Worden de Delta digitale kanalen wel ingelezen?

 - Heb je ook al een andere CI+ module uitgeprobeerd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heb je bij Ziggo al eens een nieuwe CI+ module gevraagd en geprobeerd?

Bij ons bleek het ook aan de CI+ module te liggen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Boellie2209
Ontdekker

Heb ik ook al geprobeerd maar nog altijd haperend beeld en slechte pixels is bijna niet meer naar te kijken ziggo is langs geweest nieuw kastje op de muur geplaats nieuw modem nieuwe bedrading enz blijf haperend beeld hebben nieuwe ci plus module nieuw ziggo kaartje ben bang dat dit mijn laatste Sony Tv zal zijn gr

profile.country.NL.title
Boellie2209
Ontdekker

Bij mij blijft het blokerig beeld krijg het probleem niet opgelost ben er nu radeloos over mischien ook maar een nieuw moederbord laten plaatsen heb dit probleem al vanaf dag 1 dat ik de tv heb aangeschaft bij wie moet ik hier nu bij terecht voor een nieuw moederbord 

profile.country.NL.title
Ikhebeennaam
Ontdekker

Ik heb recentelijk een XR85X95L gekocht en in gebruik met een oude smits  Ci+ module, de interactieve 1.3 versie, die voorheen in me Samsung tv zat. Werkt nu bijna prima op de Sony tv. 

 

Het enige is dat blijkbaar de rode knop uitgezet moet worden om teletekst te gebruiken. Vind teletekst wel traag werken op de Sony tv en soms niet lekker starten.  

 

Beetje raar dat wel.  De module is mijn eigendom alsook de kaart. Zou een nieuwe quantis module dit verhelpen of maakt dat niet uit?

 

Zit overigens in fziggo gebied.