annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wanneer word er sirieus geholpen?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Mahaco91
Nieuw

Wanneer word er sirieus geholpen?

Ik heb het idee dat de Sony medewerkers voor dit nederlandse forum het allemaal een beetje op de loop laten over het algemeen zijn de vragen beantwoord door andere mensen " klanten " en onbeantwoorde vragen blijven ook onbeanwoord terwijl juist dan de Sony medewerkers zouden moeten inspringen ook dergelijke vragen over verbeteringen worden niet echt sirieus genomen ben ik bang.  Er is nu al een lijst aan het vormen van foutjes en problemen die hoogstwaarschijnlijk alleen met een Update verholpen kunnen worden als deze dan ook daadwerkelijk worden mee genomen.  Fouten zoals: - Wi-Fi automatisch uitschakelen voorkomen,  niet uit te schakelen.  - Social Feed Reader, word continue afgesloten door een foutmelding.  - USB controllers,  worden 'niet' ondersteund zoals word gemeld.  - CapsLock functie, ontbreekt aan Sony toetsenbord.  - Geen volledig Nederlands taalpakket.  - Wifi bereik zeer slecht.  - Tabbladen, duid niet excakt aan wat er draaid. en nog meer ik hoop dat het sirieus genomen word en dat er misschien echte stappen gedaan kunnen worden.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
-Tycho-
Ontdekker

3 ANTWOORDEN 3
heonder52
Bezoeker

Je haalt de woorden uit mijn mond. Gisteravond wilde ik een nieuw draadje beginnen met dit als onderwerp. Niet gedaan omdat ik de indruk heb dat de sony medewerkers meer belangrijke dingen aan hun hoofd hebben dan naar hun klant te luisteren. Ik ben overgestapt van de asus transformer naar de sony om de laatst zo lekker licht is, ed. Maar al bij de overstap gaf een stemmetje me al in het niet te doen.

Zonie Sony!!:smileyangry:

-Tycho-
Ontdekker

thread.escalate.auto.reply.message.text

-Tycho-
Ontdekker

Hallo Mahaco91,

We hebben je probleem doorgespeeld naar medewerkers bij Sony en ik begrijp dat er contact met je opgenomen is om je verder te helpen. Hopelijk is het probleem nu opgelost.

Natuurlijk is het heel frustrerend wanneer iets niet werkt. Het Sony forum is gestart zodat gebruikers elkaar kunnen helpen en adviseren. Dit is het primaire doel. Via een omweg kunnen we een klacht doorspelen naar Sony, zoals in dit geval is gebeurd. Maar om snel geholpen te worden door een Sony medewerker is contact via de klantenservice aan te raden. Dat neemt niet weg dat het altijd goed is om ervaringen te delen, goede en slechte zodat we er allemaal van kunnen leren.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Moderator