Deel jouw ervaring!
betreft.tablet SGPT112NL
Vandaag skype geinstalleerd kan nu wel bellen maar er word geen beeld gegenereerd.
Zie ook geen video knop. Zij er verschillende skype uitvoeringen voor android of heb ik meschien de installatie van een of ander gemist?
Wie kan mij helpen, bij voorbaat dank, ARo
Message was edited by: arosr41@cd69
Message was edited by: arosr41@cd69
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelfde probleem met Samsung Galaxy Tab 10.1v het probleem ligt hem niet bij de tablets maar aan skype die heeft via die app(s) de tablets nog niet compitabel gemaakt waardoor de snelkoppeling van de camera niet gevonden kan worden bellen kan wel maar videobellen niet misschien als er vaak genoeg klachten naar skype gaan, gaan ze misschien de App verbeteren!
Zelfde probleem met Samsung Galaxy Tab 10.1v het probleem ligt hem niet bij de tablets maar aan skype die heeft via die app(s) de tablets nog niet compitabel gemaakt waardoor de snelkoppeling van de camera niet gevonden kan worden bellen kan wel maar videobellen niet misschien als er vaak genoeg klachten naar skype gaan, gaan ze misschien de App verbeteren!
Kijk ook even in bijvoorbeeld het UK forum van sony voor dit tablet. Er schijnt onlangs een update voor Skype te zijn verschenen.
Bedankt voor de reakties.
De oplossing was:
Op mijn tablet in het Skype menu, stond videobellen niet af gevinkt. Af vinken en probleem op gelost.
Duurde even voor ik het skype menu gevonden had.