annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

toevoegen extra emailaccount

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
vadrozsa
Bezoeker

toevoegen extra emailaccount

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een extra emailaccount kan aanmaken in het emailprogramma?

Voor de goede orde: ik heb nu een emailadres van Google en een extra in het standaard emailprogramma, maar wil hier graag nog mijn zakelijke emailadres toevoegen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
hg5812
Bezoeker

Open het mailprogramma en klik op accountsettings. Rechts boven klik je op "Add account"  Volg de aanwijzigingen (emailadres/password). Vervolgens next. In dit geval waarschijnlijk kiezen voor "Exchange".

De gevraagde gegevens invullen; dan weer next. Normaal gesproken wordt nu contact met de server gezocht en wordt de mailaccount geconfigureerd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

werkt Add Account onder Account Settings niet? overschrijft dat je eerste account?

hg5812
Bezoeker

Open het mailprogramma en klik op accountsettings. Rechts boven klik je op "Add account"  Volg de aanwijzigingen (emailadres/password). Vervolgens next. In dit geval waarschijnlijk kiezen voor "Exchange".

De gevraagde gegevens invullen; dan weer next. Normaal gesproken wordt nu contact met de server gezocht en wordt de mailaccount geconfigureerd.