Deel jouw ervaring!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een extra emailaccount kan aanmaken in het emailprogramma?
Voor de goede orde: ik heb nu een emailadres van Google en een extra in het standaard emailprogramma, maar wil hier graag nog mijn zakelijke emailadres toevoegen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Open het mailprogramma en klik op accountsettings. Rechts boven klik je op "Add account" Volg de aanwijzigingen (emailadres/password). Vervolgens next. In dit geval waarschijnlijk kiezen voor "Exchange".
De gevraagde gegevens invullen; dan weer next. Normaal gesproken wordt nu contact met de server gezocht en wordt de mailaccount geconfigureerd.
werkt Add Account onder Account Settings niet? overschrijft dat je eerste account?
Open het mailprogramma en klik op accountsettings. Rechts boven klik je op "Add account" Volg de aanwijzigingen (emailadres/password). Vervolgens next. In dit geval waarschijnlijk kiezen voor "Exchange".
De gevraagde gegevens invullen; dan weer next. Normaal gesproken wordt nu contact met de server gezocht en wordt de mailaccount geconfigureerd.