Deel jouw ervaring!
Waar en hoe kan ik playstation games downloaden voor de Sony tablet S?
Ik heb recentelijk deze tablet gekocht en vraag mij nu af waar ik meer spellen kan downloaden, anders dan de 2 voorgeprogrammeerde spellen op de tablet.
Alvast dank voor de hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je de update van 3.1 naar 3.2 hebt gehad dan kan dat via het PSN (Playstation Network) Maar dat kan pas na 10 oktober dan word namelijk het netwerk voor de tablets gelanceerd. Dan is het nog maar afwachten of je daadwerkelijk meteen spellen kunt kopen en downoaden. Wel heb ik gelezen dat hoogstwaarschijnlijk ps3 gaming ook beschikbaar word gesteld voor de Sony tablets Wat dan weer een leuk vooruitzicht is voor de Tablet Gaming Experience.
Gepost via Samsung Galaxy Tab 10.1v die straks word vervangen door de Sony Tablet S
Bedankt voor de info!
Kan niet wachten! Kan dan eindelijk Dante's inferno spelen. De Android games doen het trouwens ook best op de tablet. Leuke flipperkast die meegeleverd wordt.
Als je de update van 3.1 naar 3.2 hebt gehad dan kan dat via het PSN (Playstation Network) Maar dat kan pas na 10 oktober dan word namelijk het netwerk voor de tablets gelanceerd. Dan is het nog maar afwachten of je daadwerkelijk meteen spellen kunt kopen en downoaden. Wel heb ik gelezen dat hoogstwaarschijnlijk ps3 gaming ook beschikbaar word gesteld voor de Sony tablets Wat dan weer een leuk vooruitzicht is voor de Tablet Gaming Experience.
Gepost via Samsung Galaxy Tab 10.1v die straks word vervangen door de Sony Tablet S
helaas is de update niet voorzien van de nodige psn network app of games te downloaden via de tablet dus je berichtje is niet correct ook klopt volgens mij de bewering dat de tablet ps3 games gaat ondersteunen niet alleen psp ,ps1 en misschien ps2 games volgens een beetje betrouwbare bron ,misschien dat ze hier wat meer duidelijkheid kunnen geven . Hans misschien ?.
Ik heb ook net de tablet , en geupdate , maar er is geen playstation store . Toch raar dat nota bene Sony dat niet standaard al gedaan heeft . Weet iemand of wij ook Music/Video unlimited gaan krijgen , of een andere site waar je muziek /en vooral films kunt downloaden voor de Tablet S???? Alvast bedankt.
mijn vraag is eigenlijk waarom ik account manager kan dowloaden want dat heb je nodig voor een aantal programma's .......
ik hoor het graag
vandaag op www.engadget.nl nieuws dat er10 games beschikbaar zijn in de sony store .. hier nog geen update voorbij zien komen. iemand van sony die meer weet?
de playstation store moet nog geopend worden, dat is deze week aan het gebeuren (volgens berichten op het engelse forum)
store update beschikbaar en gedownload .. acount manager download wil alleen nniet