annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom is er geen Bravia TV discussie topic?

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Waarom is er geen Bravia TV discussie topic?

De ondersteuning van Bravia valt me tot nu toe een beetje tegen van Sony.

In de forums zie ik alleen computer gerelateerde topics

- het aanbod aan internetvideo wordt nauwelijks vernieuwd

- gadgets worden alleen in de duurdere series ondersteund (alsof de gewone modellen niks kosten...)

Kom op Sony - Jullie zijn een klasse merk en kunnen veel beter!

13 ANTWOORDEN 13
dibbes1
Bezoeker

Wordt misschien inderdaad wel eens tijd i.v.m. het installeren van C+ cam van ziggo. Dit geeft nog al eens klachten bij de KDL-serie. Deze worden nl. wel door Ziggo ondersteund, maar ik heb bij de KDL 32EX600 met de nieuwste firmware van 18-11-2010 nog steeds dat de kaart een authenciteit controlle uitvoert nadat de tv op standby gestaan heeft of uit geweest is.

In de verschillende fora lees je dat dit een probleem is bij veel van de led tv's uit de KDL serie. Waarom heeft de ene tv dit probleem en waarom een ander uit dezelfde serie niet?

Wie heeft dit probleem ook? Laat het in dit topic dan weten en wie heeft daar een verklaring voor en natuurlijk nog beter wie komt met een oplossing.

Een heleboel KDL-bezitters zitten op het juiste antwoord te wachten.

profile.country.en_GB.title
tweety2b
Ex Commander (Was always on)

Hi Adrie,

Even snel een update over het verder uitrollen van het Forum in Europa.

We hebben een confirmatie dat de Nederlandse versie van het Bravia, Reader, Audio en Camera gedeelte gepland staat voor 15 December dit jaar 😉

Allemaal vingers kruisen dat alles goed gaat.

Met vriendelijke groeten,

Nico

European Forum en Communities Manager

Nico Henderijckx
(ex-Sony employee - fanboy forever)
Anthonie
Bezoeker

Ook voor wat betreft het streamen van video's naar mijn nieuwe Sony Bravia KLD 40EX500 vanaf een DLNA gecertifceerde server op een Western Digital ShareSpace Netwerk Attached Storage device over m'n netwerk met TwonkyMedia zou ik wel wat ondersteuning van Sony of andere gebruikers kunnen gebruiken!

MrMillman
Bezoeker

Ik heb, sinds de laatste update, weer problemen met de Decodering van kanalen.

Firmware PKG4.085EUL-0108 is de laatste, met de Firmware PKG4.077EUL-0108 was dit probleem er niet.

Wie heeft dit nog meer? Ik heb een KDL40HX700

Reneweesp
Bezoeker

Inderdaad erg triest temeer omdat er bij mijn NX700 geen fasoenlijke handleiding zit en die nergens is te downloaden. Kom niet aan met de iManual want die is te triest voor woorden (ook de gedownloadde versie).

Probeer maar eens een stad aan de standaard 3 steden in de weather widged toe te voegen. Weghalen staat beschreven maar helaas toevoegen niet.

WTF

Message was edited by: Reneweesp

Reneweesp
Bezoeker

• - Video: AVCHD- of MPEG2-formaat (kan in sommige gevallen niet worden afgespeeld)

Er zijn een paar goed dnla servers voor de bravia series.

1) gratis PS3 media server http://ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=3217

• 2) Wild Media Server (2 weken uitprobeer versie tevens t/m 10-01-211 reductie in licentie aanschaf).
  • http://www.wildmediaserver.com/ deze is verreweg de meest uitgebreide dnla server die ik gezien heb.
Reneweesp
Bezoeker

Dat 'probleem' heb ik meer gelezen op diverse forums. Dat jij nog kon updaten! Mijn NX700 weigerde PKG4.085EUL omdat ik al een 1.08 versie had zo zei de tv. Beide updates zijn uit de 1.08 serie en de PKG4.085EUL lostte alleen iets met IP tv op.

Anthonie
Bezoeker

@Rene,

Bedankt voor je tips. Echter, ik heb een gecertificeerde DLNA server (TwonkyMedia op een Western Digital ShareSpace) maar 't is m'n Sony KDL 40EX500 die weigert videos van het MPEG2-PS formaat weer te geven (AVCHD-bestanden heb ik niet dus dat kan ik ook niet testen) terwijl dat volgens de specificaties wel zou moeten kunnen. Voor foto's en muziekbestanden werkt het wel goed.

Waar zit 'm de kneep; iemand een idee of suggestie? B.v.d.!

Reneweesp
Bezoeker

Anthonie,

De kneep zit um cker in de gebruikte codec. Kan TwonkeyMedia geen ander transcoder "profiel" koppelen aan een bestand/map? Want blijkbaar wordt er 'verkeerd' uitgestuurd naar de Bravia toe. Sony zelf, geeft al aan dat mpeg2 problemen kan opleveren. En anders een testbestand zelf met een andere codec decoderen en kijken wat dat oplevert.