annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom is er geen Bravia TV discussie topic?

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Waarom is er geen Bravia TV discussie topic?

De ondersteuning van Bravia valt me tot nu toe een beetje tegen van Sony.

In de forums zie ik alleen computer gerelateerde topics

- het aanbod aan internetvideo wordt nauwelijks vernieuwd

- gadgets worden alleen in de duurdere series ondersteund (alsof de gewone modellen niks kosten...)

Kom op Sony - Jullie zijn een klasse merk en kunnen veel beter!

13 ANTWOORDEN 13
Anthonie
Bezoeker

Rene, bedankt voor het meedenken. De kneep zit 'm (inderdaad) waarschijnlijk in de codec en aan de kant van de Sony. Ik heb een reeks aan videoformaten en codecs geprobeerd maar de TV vertikt het er ook maar één van weer te geven. Sterker nog, de TV kijkt in de verkeerde directory (daar waar de foto's staan) maar als ik daar dezelfde video in verschillende formaten (.vob, .mp4, .mpeg, .m2p, ...) zet, herkent de TV er geen enkele. Ik heb Sony Nederland ook al een  mail gestuurd maar tot op heden geen geschikte reactie. Lijkt er op dat DLNA-compliancy door Sony voor interpretatie vatbaar is...

roveldh1232
Bezoeker

ik heb dezelfde TV 40HX700 en dezelfde software pkg4.085eul-0108 en sinds een paar dagen problemen met de CI+ module, wordt niet herkend, niet gedetecteerd door de tv na uit of in steken van de module. Na een aantal keer weer wel en draait alles weer als een zonnetje, echter een half uur later na in/ uitschakelen/ standby weer geen herkenning van de module??

iemand een idee??

gr rob..

csander24
Nieuw

Ik heb de bravia kdl40EX701 de televisie valt regelmatig weg vaak met de boodschap dat de module niet wordt herkend. Heel vervelend. Graag advies

L.oes

Message was edited by: csander24

Gerarda41
Bezoeker

Ik herken dit probleem, kan alles afspelen op mijn Bravia, behalve eigen video's. Alle formats die compatibel zijn met Deze Sony geprobeerd, via de server Twonky, maar het werkt nog steeds niet.