annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL40W4500 kapot / Vergoeding belachelijk laag via REDCOON

profile.country.nl_NL.title
Paans.
Bezoeker

Sony KDL40W4500 kapot / Vergoeding belachelijk laag via REDCOON

Ik heb net iets meer dan 2 jaar geleden de Sony kdl40w4500 gekocht via Internet bij Redcoon. Nu is het LCD scherm kapot gegaan ( nog geen 2 maanden na het verstijken van de garantieperiode)...Heb mij Tv ingeleverd in Drachten en via hen te horen gekregen dat het toestel niet meer gemaakt kan worden en dat via Redcoon mij een bedrag zou worden aangeboden...Ruim 3 weken later krijg ik van hun te horen dat de Tv die ik 2 jaar geleden heb gekocht voor bijna 1100 euro nog maar 290 euro waard is....een belachelijk lage vergoeding.

Via de technische dienst in Drachten kom ik ook niet verder, men zegt dat Sony zelf Redcoon een hoger bedrag heeft gegeven, maar men  zegt niet hoveel, daarnaast reageert Redcoon al weken niet op mijn mails en zijn ze telefonisch niet te bereiken...Zeer verveldend allemaal, zeker omdat we niet rechtstreeks met Sony kunnen/mogen communiceren...

Ik vertrouw Redcoon niet, en verwacht dat Sony mij een fatsoenlijke vergoeding geeft voor mijn TV die nog maar NET buiten de garantie-periode zit...

Is er iemand met dezelfde ervaringen? Is er iemand van Sony die dit zeer vervelende verhaal kan oppikken??

Martin

Message was edited by: Paans.

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@boydstr  schreef: 20-01-2021

Mijn Sony 4K tv van €1600,- 3 maanden uit garantie doet niets meer......

@boydstr  schreef: 25-04-2020

Ik heb zo goed als zelfde situatie Sony Bravia 4K HDR Smart tv €1400,- was maand uit garantie en deed niets meer.....

??????????????????????????????

 

Er bestaat toch iets van garantie op de reparatie?

 


73's

 

 


I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!