annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL40W4500 kapot / Vergoeding belachelijk laag via REDCOON

profile.country.nl_NL.title
Paans.
Bezoeker

Sony KDL40W4500 kapot / Vergoeding belachelijk laag via REDCOON

Ik heb net iets meer dan 2 jaar geleden de Sony kdl40w4500 gekocht via Internet bij Redcoon. Nu is het LCD scherm kapot gegaan ( nog geen 2 maanden na het verstijken van de garantieperiode)...Heb mij Tv ingeleverd in Drachten en via hen te horen gekregen dat het toestel niet meer gemaakt kan worden en dat via Redcoon mij een bedrag zou worden aangeboden...Ruim 3 weken later krijg ik van hun te horen dat de Tv die ik 2 jaar geleden heb gekocht voor bijna 1100 euro nog maar 290 euro waard is....een belachelijk lage vergoeding.

Via de technische dienst in Drachten kom ik ook niet verder, men zegt dat Sony zelf Redcoon een hoger bedrag heeft gegeven, maar men  zegt niet hoveel, daarnaast reageert Redcoon al weken niet op mijn mails en zijn ze telefonisch niet te bereiken...Zeer verveldend allemaal, zeker omdat we niet rechtstreeks met Sony kunnen/mogen communiceren...

Ik vertrouw Redcoon niet, en verwacht dat Sony mij een fatsoenlijke vergoeding geeft voor mijn TV die nog maar NET buiten de garantie-periode zit...

Is er iemand met dezelfde ervaringen? Is er iemand van Sony die dit zeer vervelende verhaal kan oppikken??

Martin

Message was edited by: Paans.

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.nl_NL.title
vandrix
Bezoeker

Hoi Martin

Ik zit hier met hetzelfde probleem.

TV gekocht via Redcoon, iets meer dan 3 jaar geleden.

volgens de sony reparatie service is het scherm stuk. deze is niet leverbaar.

Maar ze kunnen geen credit aanvragen omdat redcoon in het buitenland inkoopt???????

We zitten tegenwoordig toch in Europa.

okee, er kan in de productie altijd iets mis gaan, maar dat kunnen ze toch goed oplossen.

we hebben toch recht op een goed product.

Mijn eerste mail is nu naar redcoon, benieuwd hoelang het duurt voor een reactie.

ik heb een KDL-52X3500 van 3800 euro.

Als dit niet tot een goed eind komt, is dit het laatste wat ik bij redcoon koop.

En zeker mijn laatste Sony product.

Met vriendelijke groet

Erik

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Paans.

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt ons te horen van uw ervaring.

Er is inmiddels een bericht naar u gestuurd voor nadere informatie.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker 

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr vandrix.

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt ons te horen van uw ervaring.

Er is inmiddels een bericht naar u gestuurd voor nadere informatie.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker 

profile.country.nl_NL.title
Paans.
Bezoeker

Hoi Erik,

Ik zie dat jij ook bericht van Sony hebt gekregen; ben je al wijzer geworden? Gaan ze bij jou de TV wel vergoeden?

Martin

profile.country.nl_NL.title
redcoon.nl
Bezoeker

Geachte heer Paans,

Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn zeer belangrijk voor ons!

Wij willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor de miscommunicatie met betrekking tot uw defecte Sony TV.

Inmiddels  is uw order naar u onderweg.

Wij hopen dan ook dat u hier meer plezier van zal beleven.

Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,

Aftersale Service

redcoon Benelux B.V.
Havendijk 26
5017 AM Tilburg
Nederland

www.redcoon.nl | www.redcoon.be | www.redcoon.com

Message was edited by: redcoon.nl

Message was edited by: Hans_Klis

profile.country.nl_NL.title
vandrix
Bezoeker

Hoi Martin

ik ontvang deze week uitsluitsel.

Bij Redcoon heeft men alles geprobeert om mij een passend product aan te bieden.

Wat dat betreft niets dan lof.

Helaas mag Redcoon geen topmodellen van sony inkopen, en zijn hun handen gebonden.

ik ben benieuwd naar de oplossing van Redcoon.

volgende keer meer.

Erik

profile.country.nl_NL.title
Hanneke8
Bezoeker

Goedemiddag,

Ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb in januari 2009 een  40w4500 aangeschaft. Deze is nu echter defect: Er komt regelmatig een verschoven/dubbel beeld in verticale richting wat steeds waziger word. Na zo'n 15 tot 20 min verdwijnt dit weer en komt dan af en toe weer terug. Dit is in januari begonnen maar het wordt steeds erger. Ook ik heb deze tv Online gekocht en er word mij inderdaad verteld dat dit een buitenlands Sony model is waardoor ik maar een schijntje terug krijg van de aanschafwaarde. Reparatie schijnt ook geen optie meer te zijn omdat de onderdelen niet meer te verkrijgen zijn.

Ik heb er toch niets mee te maken dat het een buitenlands model is? Ik heb deze in Nederland gekocht en verwacht dan ook garantie zoals je zou mogen verwachten van  een bedrijf als Sony.

Mvg,

profile.country.nl_NL.title
vandrix
Bezoeker

Hoi Martin

laatste update

Redcoon heeft de tv bij mij opgehaald, en binnen twee weken het bedrag overgemaakt.

ik heb de helft terug gekregen van mijn aankoop bedrag.

ondanks dat mijn tv stuk is (was), heb ik toch een tevreden gevoel.

ik hoop dat mijn volgende sony langer meegaat.

In mijn geval heeft Redcoon dit correct en soepel afgehandeld, TOP

Erik

profile.country.nl_NL.title
Elfferich
Bezoeker

Geachte heer Klis,

Hopelijk kunt u iets voor mij betekenen. Ik heb een vergelijkbaar probleem. Sony 40w4500 net iets ouder dan twee jaar vertoont ook dubbel beeld met donkere balken/vlekken. Technorep en CErepair zijn hiermee bemoeid geweest. Allebei tot dezelfde conclusie gekomen: moet nieuw scherm in, is echter niet te leveren meer dus wordt apparaat gecrediteerd via leverancier, wat in mijn geval Saturn (mediamarkt) is.
Nou belde Saturn mij op dat ik voor € 314,- een ander toestel mag komen uitzoeken? Toestel kostte in febr 2009 € 1.249,-. Dit betekent dat ik 75% heb afgeschreven in twee jaar.

Jullie mogen hem best repareren, maar aangezien dit niet gaat wordt het mijn probleem. Ik ben uiteraard zeer teleurgesteld hoe een merk als Sony met zo'n (bekende) klacht om gaat.

Hoor graag van u.

Met vriendelijk egroet,

Robert Elfferich

Message was edited by: Elfferich

Message was edited by: Elfferich

Message was edited by: Elfferich

Het is via acc. Manager sony uiteindelijk netjes opgelost!