Deel jouw ervaring!
Mijn Netflix App start regelmatig niet meer op. Mijn TV is van het type Bravia KD-55XD8599.
Het heeft altijd goed gewerkt tot enkele weken geleden. Na de tekst NETFLIX verschijnt er een ronddraaiende cirkel die niet meer stopt. Om Netflix toch te starten moet ik eerst de app stoppen d.m.v het enkele seconden ingedrukt houden van de "HOME" toest. Hierop verschijnen alle nog actieve apps. Met het kruisje stop ik dan de Netflix app.
Daarna gaat het opstarten van Netfljx meestal wel goed.
Wie heeft hier meer problemen mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Btw heb je je tv ingesteld met of zonder je google account?
Zo ja dan eens al je netflix updates verwijderen en in je google account de automatisch updates op handmatig zetten en de originele netflix versie gebruiken.
MvG Hans
Ik heb de updates verwijdert.
De laatste update was van 30 november 2018.
Mogelijk was dit hetgeen de problemen veroorzaakte. Update op handmatig gezet.
Nu maar afwachten of het probleem wegblijft. Het valt mij wel op dat nu de Netflix App wel volledig verdwijnt uit de background app lijst als je deze op de normale manier afsluit.
Gr, Arie
Ik heb, na het verwijderen van de updates, geen problemen meer met Netflix. Bedankt voor het meedenken.
Gr, Arie
Hier ook zelfde probleem opgelost door update van 30 november te verwijderen.
Blijkbaar zat daar een bug in!
Volgens een work-a-round op Tweakers is dit een tijdelijke oplossing:
De Home toets ingedrukt houden - diverse applicaties worden getoond - op de X van Netfix drukken, zo wordt Netflix gestopt.
Ook is het mogelijk om via Home - Instellingen -Apps - Netflix deze te stoppen en daarna het cachegeheugen te wissen.
suc6 ermee,
73's
@pa3eia schreef:Volgens een work-a-round op Tweakers is dit een tijdelijke oplossing:
De Home toets ingedrukt houden - diverse applicaties worden getoond - op de X van Netfix drukken, zo wordt Netflix gestopt.
Ook is het mogelijk om via Home - Instellingen -Apps - Netflix deze te stoppen en daarna het cachegeheugen te wissen.
suc6 ermee,
73's
Dat is dus de oplossing die de topicstarter zelf al aangaf in het eerste bericht.
zijn vraag was “of meer mensen dit probleem hebben”.
Ja dus!
Laatste maand erg veel problemen met Netflix. Soms is Netflix niet te starten. Andere keren geen beeld na terugkeer TV functie. Dan moet ik de TV weer helemaal opnieuw opstarten. Niet leuk. Grrr
@broekhua schreef:Laatste maand erg veel problemen met Netflix. Soms is Netflix niet te starten. Andere keren geen beeld na terugkeer TV functie. Dan moet ik de TV weer helemaal opnieuw opstarten. Niet leuk. Grrr
Zijn de problemen met Netflix, nadat je de laatste update hebt verwijdert, dan weer teruggekomen?
Ik kreeg weer andere problemen met Netflix. Deze hielden verband met het niet meer kunnen terugschakelen naar de TV functie vanuit Nerflix
Gr, Arie
Heb je misschien ongemerkt toch weer een update gehad naar Netflix 6.1.1 ?
De fabrieksversie is Netflix 4.0.1 !
Deze laatste (4.0.1) gaf nooit veel problemen