annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix App start regelmatig niet meer op

OPGELOST
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Netflix App start regelmatig niet meer op

Mijn Netflix App start regelmatig niet meer op. Mijn TV is van het type Bravia KD-55XD8599.

Het heeft altijd goed gewerkt tot enkele weken geleden. Na de tekst NETFLIX verschijnt er een ronddraaiende cirkel die niet meer stopt. Om Netflix toch te starten moet ik eerst de app stoppen d.m.v het enkele seconden ingedrukt houden van de "HOME" toest. Hierop verschijnen alle nog actieve apps. Met het kruisje stop ik dan de Netflix app.

Daarna gaat het opstarten van Netfljx meestal wel goed.

Wie heeft hier meer problemen mee? 

38 ANTWOORDEN 38
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Btw heb je je tv ingesteld met of zonder je google account?

Zo ja dan eens al je netflix updates verwijderen en in je google account de automatisch updates op handmatig zetten en de originele netflix versie gebruiken.

 

MvG Hans

 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@-hans-

Ik heb de updates verwijdert. 

De laatste update was van 30 november 2018.

Mogelijk was dit hetgeen de problemen veroorzaakte. Update op handmatig gezet. 

Nu maar afwachten of het probleem wegblijft. Het valt mij wel op dat nu de Netflix App wel volledig verdwijnt uit de background app lijst als je deze op de normale manier afsluit. 

Gr, Arie

Tags (1)
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@-hans-

Ik heb, na het verwijderen van de updates, geen problemen meer met Netflix. Bedankt voor het meedenken. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Hier ook zelfde probleem opgelost door update van 30 november te verwijderen.

Blijkbaar zat daar een bug in!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens een work-a-round op Tweakers is dit een tijdelijke oplossing:

De Home toets ingedrukt houden - diverse applicaties worden getoond - op de X van Netfix drukken, zo wordt Netflix gestopt.

Ook is het mogelijk om via Home - Instellingen -Apps - Netflix deze te stoppen en daarna het cachegeheugen te wissen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid


@pa3eia  schreef:

Volgens een work-a-round op Tweakers is dit een tijdelijke oplossing:

De Home toets ingedrukt houden - diverse applicaties worden getoond - op de X van Netfix drukken, zo wordt Netflix gestopt.

Ook is het mogelijk om via Home - Instellingen -Apps - Netflix deze te stoppen en daarna het cachegeheugen te wissen.

 


suc6 ermee,
73's

 


Dat is dus de oplossing die de topicstarter zelf al aangaf in het eerste bericht.

zijn vraag was “of meer mensen dit probleem hebben”.

Ja dus!

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Laatste maand erg veel problemen met Netflix. Soms is Netflix niet te starten. Andere keren geen beeld na terugkeer TV functie. Dan moet ik de TV weer helemaal opnieuw opstarten. Niet leuk. Grrr

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid


@broekhua  schreef:

Laatste maand erg veel problemen met Netflix. Soms is Netflix niet te starten. Andere keren geen beeld na terugkeer TV functie. Dan moet ik de TV weer helemaal opnieuw opstarten. Niet leuk. Grrr


Zijn de problemen met Netflix, nadat je de laatste update hebt verwijdert, dan weer teruggekomen?

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Martin-A50

Ik kreeg weer andere problemen met Netflix. Deze hielden verband met het niet meer kunnen terugschakelen naar de TV functie vanuit Nerflix

Gr, Arie

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

@broekhua

Heb je misschien ongemerkt toch weer een update gehad naar Netflix 6.1.1 ?

De fabrieksversie is Netflix 4.0.1 !

Deze laatste (4.0.1)  gaf nooit veel problemen